Office Uprising (2018)

Actie / Komedie

geregisseerd door Lin Oeding
met Brenton Thwaites, Jane Levy en Karan Soni

Desmond (Brenton Thwaites), een jongeman met weinig ambitie, is werkzaam bij een grote wapenfabriek. Op een dag ontdekt hij dat al zijn collega's langzaam maar zeker in zombies veranderen. De oorzaak? Een gloednieuw energiedrankje dat ontwikkeld is door zijn eigen bedrijf. Terwijl paniek uitbreekt op de begane grond moet Desmond zich een weg banen naar hogere verdiepingen om zijn vriendin Samantha (Jane Levy) te redden.

• vanaf woensdag 19 juni te koop op dvd