Baby Driver (2017)

Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk
Actie / Misdaad

geregisseerd door Edgar Wright
met Ansel Elgort, Kevin Spacey en Lily James

'Baby Driver' volgt een jonge, getalenteerde chauffeur van vluchtauto's die lijdt aan tinnitus en vertrouwt op het ritme van zijn persoonlijke soundtrack om de beste te kunnen worden. Wanneer hij de vrouw van zijn leven ontmoet, doet hij een poging om uit de criminele wereld te stappen. Een verdoemde overval zorgt er echter voor dat hij voor zijn leven, liefde en vrijheid moet vrezen.