Spider-Man: Homecoming (2017)

Actie / Avontuur

geregisseerd door Jon Watts
met Tom Holland, Robert Downey Jr. en Michael Keaton

Peter Parker keert na zijn eerste superheldengevecht als Spider-Man terug naar zijn normale leven in Queens. Hij hoopt snel bij The Avengers gevraagd te worden door Tony Stark, maar het telefoontje blijft uit. Peter wordt ongeduldig, denkt dat hij zichzelf als held moet bewijzen aan Tony Stark en gaat vervolgens zelf op zoek naar onrecht. Tijdens deze zoektocht komt hij al snel bij een mysterieuze wapenhandel van ene Adrian Toomes.

In Film > Nieuws > Spider-Man: Homecoming (2017):

Er lijkt weer een nieuwe Spider-Man te komen. Een remake van de eerdere Spider-Man franchise. Volgens Marvel behoort deze tot Phase Three. Ben erg benieuwd.

Meer informatie:
Spider-Man (film)

avatar van thunderball
Zucht! De vorige reboot is pas van een paar jaar geleden EN die kwam feitelijk al veel te snel.
Wat was er mis met de vorige acteur, Andrew Garfield, die toch algemeen werd gezien als een zeer goede keuze?!
Edit: ik lees net dat hij niet op kwam dagen voor een presentatie voor zijn derde Spiderman film en het toen verder kon vergeten. Tsss....

Gaan we nu voor de derde (!) keer in een jaar of vijftien tijd weer mee maken hoe Parker Spiderman wordt?
Dat ga ik dan toch eens lekker over slaan. Genoeg is genoeg!

avatar van LarryMasterRace
Deze Spider-Man behoort tot de Marvel Cinematic Universe, hoogstwaarschijnlijk zien we Spider-Man in een Avengers film met de andere Marvel helden.

avatar van AHWA
Heb eens wat vertrouwen in Marvel, mensen. Zij weten ook wel dat de origin story nu wel bekend is. Spider-Man zit over twee weken al in Captain America 3: Civil War. De eerste reacties zijn goed, dus ik verwacht dat Marvel laat zien hoe het moet. Zoals zo vaak.

avatar van mikey
zucht

avatar van LarryMasterRace
Ondertussen is de titel van de film Spider-Man: The Homecoming geworden.

avatar van centurion81
Heb er ook wel vertrouwen in dat het een mooie film wordt. Vond Tom Holland in ieder geval leuk in Civil War. Wel benieuwd of Iron Man ook z'n opwachting gaat maken

centurion81 schreef:

Het is al bevestigd dat Robert Downey Jr in de film zal zitten.

avatar van Zwolle84
Ah bah, geen Tom Holland a.u.b... Wat was die slecht in Civil War.

avatar van AHWA
Oneens. Vond hem een ideale Spider-Man. Delivery van z'n oneliners tijdens de airport scene was top notch.

avatar van mjk87
Irritant blaag ja. Maar alles beter dan skater boy Garfield.

avatar van AHWA
Donald Glover (Community) gecast.

avatar van Zwolle84
Garfield vind ik nou juist de ideale Spider-Man, speelde die rol perfect, zeker in combinatie met Emma Stone. Doodzonde dat die trilogie niet is afgemaakt.

avatar van centurion81
Michael Keaton gecast als The Vulture..Geinig nadat ie in 2014 Birdman speelde

avatar van horizons
Kan leuk worden. Ben alleen niet zo kapot van kleur & detail op Spiderman's pak. Lijkt af en toe compleet rood zonder detail.

kappeuter (moderator)
Vanaf 6 juli 2017 in de bioscoop (Universal)

HALVE TAMME.
Vette trailer hoor! Ik heb er in ieder geval verdomd veel zin in!

avatar van Ajax&Litmanen1
Hele leuke trailer. Tom Holland doet het prima, net als in Civil War.

Sowieso al blij dat dit geen film wordt waarin we Spiderman weer zien ontstaan.

avatar van tattoobob
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie hierna weer de nieuwe spidey gaat spelen

avatar van kleintje 2
Spider-Man: Homecoming krijgt waarschijnlijk een sequel

avatar van clubsport
weer een reboot , zucht en met een acteur die me niet echt kan bekoren , van de eerste reboot vond ik alleen de 1e film aardig daarna was het ook niet veel .
Nu zie ik ook hier de vulture in een volledig metalen soort pak terwijl dat in de comics totaal niet zo is .
Nee een reboot van wat al een reboot was , laat maar zitten .

avatar van tattoobob
Nieuwe trailer is wel tof....krijg hier toch stiekem wel zin in....

avatar van clubsport
Sam Raimi bleef met vooral zijn 1e 2 spiderman films nog het dichtst bij de originele comics .
Dit drijft er alleen maar verder vandaan , de korte trailer kon me niet overtuigen dit een kans te geven .De poster is trouwens oerlelijk .

avatar van YouDrunkGoHome
94% op rottentomatoes!

YouDrunkGoHome schreef:
94% op rottentomatoes!

terwijl de film nog niet eens uit is , lachwekkend , tja het zal wel bij de marketingstrategie horen .
Ik neem dit soort cijfers totaal niet serieus .
lijkt meer in de catagorie te vallen van : wij van wc eend ..............

avatar van horizons
clubsport schreef:

Ik neem dit soort cijfers totaal niet serieus .
lijkt meer in de catagorie te vallen van : wij van wc eend ..............

RT cijfer is van journalisten en recensenten die voorvertoningen mogen bezoeken.
Zie hier kleine selectie:
Eerste recensies 'Spider-Man: Homecoming'! | Filmtotaal filmnieuws
Die niets met wc eend te maken.