• 11.740 nieuwsartikelen
  • 9.058.615 stemmen

Spider-Man: No Way Home (2021)

Actie / Avontuur | 148 minuten / 158 minuten (extended edition)

Genre: Actie / Avontuur

Speelduur: 148 minuten / 158 minuten (extended edition)

Geregisseerd door: Jon Watts

Met onder meer: Tom Holland, Zendaya en Benedict Cumberbatch

Gesproken taal: Engels en Spaans

Releasedatum: 8 september 2022

Plot Spider-Man: No Way Home

"The Multiverse unleashed."

Nu de ware identiteit van Spider-Man is prijsgegeven, kan Peter zijn normale leven niet langer meer scheiden met dat van zijn rol als superheld. Hij schakelt vervolgens de hulp van Dr. Strange in om dit alles ongedaan te maken. Dit brengt echter enorme risico's met zich mee, waarbij hij gedwongen wordt te ontdekken wat werkelijk nodig is om Spider-Man te zijn.

Social Media

Eugene 'Flash' Thompson

avatar van Marvel/Dc

Marvel/Dc

jacobine_rodijk schreef:

Komt letterlijk overeen met het gemiddelde hierboven; sinds wanneer is een 3,5 "matig"?

Sinds vandaag want deze film.

Daar kom ik voor op omdat het gewoon de beste film aller tijden is

Veel film plezier.

Groet.

avatar van Beun de Haas BV

Beun de Haas BV

Met een 8,2 op IMDB als trigger ben ik ondanks mijn MCU-vermoeidheid over mijn scepsis gestapt. Ik kan me goed voorstellen dat de liefhebbers laaiend enthousiast worden van alle fanservice in No Way Home. Met talloze referenties naar (voor mij grotendeels onbekende) andere verhaallijnen en personages is het voor mij vooral schakelen. Dat mag door de prettige balans tussen actie, humor en drama de pret echter niet drukken. De film kijkt namelijk even soepel weg als dat Spider-Man door de wolkenkrabbers webslingert.

3,5 * Spidey's Greatest Hits

avatar van mister blonde

mister blonde

Eindelijk weer eens een Spider-Man film die een meerwaarde heeft. Het is vooral het feestje der herkenning en het aan elkaar rijgen van de verschillende franchises die dit de moeite waard maakt. Af en toe zakt de film wat in en naar het einde toe duurt het sowieso te lang (en wordt het weer wat te klef), maar heb me overwegend prima vermaakt.