Spider-Man: Far from Home (2019)

Actie / Avontuur

geregisseerd door Jon Watts
met Tom Holland, Zendaya en Jake Gyllenhaal

'Spider-Man: Far from Home' speelt zich af na de gebeurtenissen van 'Avengers: Endgame'. Peter Parker gaat met zijn vrienden op zomervakantie door Europa. Tijdens deze vakantie wordt hij benaderd door Nick Fury in een missie om het mysterie rondom verschillende aanvallen van elementaire wezens te ontrafelen.

• Vanaf donderdag 4 juli in de bioscoop

Vanaf 4 juli 2019 in de bioscoop (Sony Pictures Releasing, via Universal)

avatar van Matt81
Ah, teaser is er. Toch benieuwd hoe deze zich qua chronologie verhoudt tot Avengers Endgame, anders is de trailer 'n spoiler an sich.

avatar van horizons
serieus?
Marvel heeft er nooit een geheim van gemaakt door te gaan.

avatar van Ajax&Litmanen1
OK, ik dacht dat Endgame een einde was. Maar het hele circus gaat gewoon door.

Voor iemand op een filmforum zou je denken dat je iets beter het nieuws volgt. Als je serieus hebt gemist wat jij beschrijft dan....nouja.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Nou ja wat? Maak je zin af, aub. Waarom zou ik nieuws moeten volgen omdat ik actief ben op MM? Nouja...

horizons schreef:
serieus?
Marvel heeft er nooit een geheim van gemaakt door te gaan.

Ik heb nooit gesproken met Marvel. Ik zeg slechts wat ik dacht.

avatar van horizons
Graaf Machine schreef:

Ik heb nooit gesproken met Marvel. Ik zeg slechts wat ik dacht.

Dan toch wat vaker FilmTotaal website lezen

avatar van Graaf Machine
Ik kijk wat films, hier en daar, en ik lees wat reviews daar en hier, en verder surf ik af en toe naar een site genaamd Moviemeter. Dat moet maar genoeg zijn hoor. De rest zie ik wel of niet in de bioscoop.