• 8.978.862 stemmen

Genre: Actie / Avontuur

Ontwikkeld door: Bisha K. Ali

Met onder meer: Iman Vellani, Matt Lintz en Yasmeen Fletcher

Release datum: woensdag 8 juni 2022

Eerst uitgezonden op: Disney+ (Nederland)

• Disney+ Bekijk via Disney+

Plot Ms. Marvel

Kamala Khan, een geweldige studente, fervent gamer en vraatzuchtige fanfictieschrijfster, heeft een speciale affiniteit met superhelden, met name Captain Marvel. Ze worstelt echter om thuis en op school te passen - dat wil zeggen, totdat ze superkrachten krijgt zoals de helden waar ze altijd naar heeft opgekeken. Het leven is makkelijker met superkrachten, toch?

Meningen over Ms. Marvel

avatar van Fikret8

Fikret8

woensdag 8 juni 2022
Ms. Marvel seizoen 1 Eerste aflevering gezien, tot nu toe redelijk middelmaat, weinig bijzonders. Heeft wat elementen van de series Moon Knight en Hawkeye (zijn nou ook niet mijn favoriete Marvel series), maar dan nog minder interessant. Tot nu toe een van de minste uit de reeks van de Marvel Cinematic Universe: Phase Four.
avatar van Martijnnn

Martijnnn

donderdag 9 juni 2022
Ms. Marvel seizoen 1
Fikret8 schreef:
Weinig bijzonders? Er zijn weinig series die ik ken die deze vette art direction gebruiken, wat mij betreft een van de visuele hoogtepunten van het jaar.

weerwolf79_tv

zondag 19 juni 2022
Ms. Marvel seizoen 1 Vast leuk als je een tiener bent, maar ik als volwassene vind er niks aan. Slap acteerwerk, slechte muziek en vreselijk slap verhaal waar in iets teveel wordt gehamerd op haar achtergrond wat niks toevoegd.
avatar van Binge-Watcher

Binge-Watcher

woensdag 28 september 2022
Ms. Marvel seizoen 1 Ugh, wat een domper. Ik had nooit verwacht dat ik als Marvel fanboy een serie van Marvel zo laag zou waarderen, maar dit heeft weinig meer met Marvel te maken, dit is 100% Disney. Wat een ontzettend hoog Assepoester gehalte. Ik kan van allerlei negatiefs zeggen over hoe zwak dit in elkaar zit maar ik bespaar me de energie. Leuk voor kinderen misschien, maar had het dan onder Disney uitgebracht.