• 8.484.957 stemmen

Release datum: 8 juni 2022

• Disney+ Bekijk via Disney+
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Ms. Marvel

Kamala Khan, een geweldige studente, fervent gamer en vraatzuchtige fanfictieschrijfster, heeft een speciale affiniteit met superhelden, met name Captain Marvel. Ze worstelt echter om thuis en op school te passen - dat wil zeggen, totdat ze superkrachten krijgt zoals de helden waar ze altijd naar heeft opgekeken. Het leven is makkelijker met superkrachten, toch?

Social Media

Alle Media

Meningen over Ms. Marvel

avatar van Fikret8

Fikret8

woensdag 8 juni 2022
Ms. Marvel seizoen 1 Eerste aflevering gezien, tot nu toe redelijk middelmaat, weinig bijzonders. Heeft wat elementen van de series Moon Knight en Hawkeye (zijn nou ook niet mijn favoriete Marvel series), maar dan nog minder interessant. Tot nu toe een van de minste uit de reeks van de [url=https://en.wikipedia.org/wiki/Marvel_Cinematic_Universe:_Phase_Four#Television_series>Marvel Cinematic Universe: Phase Four[/url>.
avatar van Fikret8

Fikret8

woensdag 15 juni 2022
Ms. Marvel seizoen 1 Tweede aflevering gezien en nog steeds hetzelfde gevoel als in mijn vorige reactie. Een "hate it or love it" geval. Het door [url=https://www.moviemeter.nl/series/user/6248>Martijnnn[/url> geprezen art direction met een dominante paars/blauw kleurenpallet is bijzonder en eigenlijk een van de weinige elementen dat mijn aandacht erbij houdt, de combinatie met cartoons is overbodig en voegt niets toe. De stijl en art direction van WandaVision werkte voor mij bijvoorbeeld wel goed terwijl dit ook afweek van voorgaande films uit de reeks. Die serie had ook "slice of life" elementen, maar brengt meer beleving, gevoel, inhoud, interessante easter eggs, plot relevantie voor de Marvel Cinematic Universe. Ik zal Ms. Marvel wel afkijken, maar verwacht niet dat de resterende 4 afleveringen mij aanleiding zullen geven om 180 graden bij te draaien. No hard feelings [url=https://www.moviemeter.nl/series/user/12168>Mootjes[/url>. ;) Al weet je het nooit, bij [url=https://www.moviemeter.nl/series/show/7194>The Book of Boba Fett[/url> veranderde de serie ook volledig na aflevering 4 en ging het de goede kant op.

weerwolf79_tv

zondag 19 juni 2022
Ms. Marvel seizoen 1 Vast leuk als je een tiener bent, maar ik als volwassene vind er niks aan.
Slap acteerwerk, slechte muziek en vreselijk slap verhaal waar in iets teveel wordt gehamerd op haar achtergrond wat niks toevoegd.