ad

Met onder meer: Rose Byrne, Rory Scovel en Dierdre Friel

Release datum: 18 juni 2021

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Over Physical

Physical speelt zich af in het idyllische maar fragiele strandparadijs van het zonnige San Diego uit de jaren 80. Sheila Rubin is een stilletjes gemartelde, schijnbaar plichtsgetrouwe huisvrouw die haar slimme maar controversiële echtgenoot steunt. Maar achter gesloten deuren heeft Sheila haar eigen duistere, grappige kijk op het leven die ze zelden aan de wereld laat zien. Ze vecht ook tegen een complexe reeks persoonlijke demonen die te maken hebben met haar zelfbeeld; dat is totdat ze bevrijding vindt via de meest onwaarschijnlijke bron: de wereld van aerobics. Aanvankelijk verslaafd aan de oefening zelf, komt Sheila's echte weg naar empowerment wanneer ze een manier ontdekt om deze hernieuwde passie samen te voegen met de ontluikende technologie van de videoband om een revolutionair bedrijf te starten.

Alle Media

Meningen over Physical