• 8.612.845 stemmen

Release datum: 17 februari 2022

• Apple TV+ Bekijk via Apple TV+
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Severance

Mark is een data-analist die werkt voor het bedrijf 'Lumen Industries'. Hij heeft de leiding over een team kantoorarbeiders wier herinneringen aan hun privé- en werkend bestaan operatief van elkaar worden opgesplitst. Wanneer een collega die eerder geheimzinnig deed plotseling wordt vermist, wordt Mark hierover gealarmeerd. Vervolgens komt Mark langzamerhand achter de waarheid die achter het werk van de werknemers van 'Lumen Industries' schuilgaat, en begint hij te beseffen dat het bedrijf gevaarlijker is dan het lijkt.

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

Alle Media

Meningen over Severance

avatar van james_cameron

james_cameron

vrijdag 27 mei 2022
Severance seizoen 1 Stijlvol geregisseerde, mysterieuze serie over een team kantoorarbeiders wier herinneringen aan hun privé- en werkend bestaan operatief worden opgesplitst. De toon ligt ergens tussen The Office en Twin Peaks in, maar ondanks de soms grappige situaties en dialogen is de serie best beklemmend. De kille, strakke vormgeving draagt flink bij aan de vreemde sfeer van het geheel en de eersteklas cast weet wel raad met het materiaal. Bepaalde vragen worden in de laatste aflevering beantwoord, maar de deur staat wagenwijd open voor een tweede seizoen.

martijnk

zondag 3 april 2022
Severance seizoen 1 2 gezien en volledig hooked. Al vanaf de eerste 5 minuten. Nu hopen dat ze dit vast weten te houden!

gigabyte

zondag 3 april 2022
Severance seizoen 1 Ik het tegenovergestelde.

stinissen

woensdag 27 april 2022
Severance seizoen 1
gigabyte schreef:
Ik het tegenovergestelde.
ik vond het ook niks niet mijn ding ben wel blij voor anderen dat hun het wél kunnen aproceren. Voor mijn beste serie Mayor of Kingston.