• 8.978.952 stemmen

Ontwikkeld door: Joe Hill

Met onder meer: Connor Jessup, Emilia Jones en Jackson Robert Scott

Release datum: vrijdag 7 februari 2020

Plot Locke & Key

Nadat hun vader onder mysterieuze omstandigheden is vermoord, verhuizen de overgebleven gezinsleden van de familie Locke -drie broers en zussen en hun moeder- naar hun voorouderlijk huis, Keyhouse. Ze ontdekken dat het vol staat met magische sleutels die mogelijk verband houden met de dood van hun vader. Terwijl de Locke-kinderen de verschillende sleutels en hun unieke krachten verkennen, ontwaakt een mysterieuze demon - die er alles aan doet om ze te stelen.

Meningen over Locke & Key

avatar van DionneDarko

DionneDarko

dinsdag 25 februari 2020
Locke & Key seizoen 1 Meh, veel meer van verwacht. Vond het nogal een kinder/tienerserie. Beetje Disney feel to it. Muziek is ook veel te blij. Verhaal vond ik ook niet zo bijzonder bedacht. Snap de hype niet zo.
avatar van kleintje 2

kleintje 2

zondag 23 februari 2020
Locke & Key seizoen 1 Erg vermakelijk en leuk om weg te kijken. Maar veel te soft voor iets wat door Netflix als 16+ wordt gerate. Eén kleine aanpassing en het had al 9+ kunnen zijn. Een erg zwakke slechterik en matig acteerwerk. Alles ging veel te gemakkelijk. Het had allemaal wel beter gemogen. Het verhaal is naar mijn mening niet genoeg benut, want het heeft alle potentie voor een actievol fantasie avontuur, net als de film Goosbumps maar dan in serie vorm. Het was ging in het begin erg traag en dan komen halverwege alle geheimen ineens naar buiten. Slechts één plottwist wist mij te interesseren en het eind was misschien een beetje een anticlimax, vanwege de voorspelbaarheid binnen de context van de situatie. Kinderlijk en leuk voor een bingewatch weekend, met ruimte voor een tweede seizoen. Maar een echte goede serie wil ik het niet noemen.
avatar van rustugan

rustugan

donderdag 12 maart 2020
Locke & Key seizoen 1 Bij tijde van schrijven vraag ik me steeds meer af waarom ik deze serie heb afgekeken. Vond het allemaal maar een rommelig geheel, met rare verhaaltwisten. - Vaag onduidelijk gebeuren met wisselingen van de sleutels. - Muziek i.c.m. setting af en toe gewoon raar. (doel op hiphop nummers) - Disneysetting wat soms ineens weer omslaat in vaak "geweldadige scenes" - CGI vaak slecht afgewerkt - Acteerwerk matig.... ergerde me helemaal dood aan Jackson Robert Scott. Nee, geen 2e seizoen voor mij (als die er komt)

shiskin

maandag 8 februari 2021
Locke & Key seizoen 1 Kinderserie. Leuk waarschijnlijk tot een leeftijd van 15 maximaal. Buiten dat ook erg braaf.