Mijn Series +

Atlanta - Seizoen 2 (2018)

Alternatieve titel: Robbin' Season

Komedie / Drama

ontwikkeld door Donald Glover
met Donald Glover, Keith Stanfield en Brian Tyree Henry

Earnest Marks is een vroegtijdig schoolverlater die als manager de carrière van zijn neef, Alfred "Paper Boi" Miles, van de grond probeert te krijgen. De twee neven werken zich omhoog in de rapscene van Atlanta.

1. Alligator Man
  9. North of the Border
  10. FUBU
  11. Crabs in a Barrel
avatar van AOVV
Bij het fantastische eerste seizoen zei ik nog dat ik niet zeker was of ik wel op een vervolg zat te wachten, maar toen ik zag dat seizoen 2 er definitief zou komen, keek ik er toch gelijk naar uit. En ook het tweede seizoen is een succes, met veel subtiele humor, absurditeiten en andere bizarre situaties. Ook kan elke aflevering eigenlijk geheel op zichzelf staan en aldus bekeken worden, wat mee de kracht van Atlanta bepaalt.

Barbershop, Teddy Perkins en North of the Border steken er bovenuit, maar het niveau is weer constant en hoog, en ik ben reuze benieuwd wat Glover in de toekomst nog voor ons in petto heeft (al mag dat evengoed met andere projecten).

4 sterren