Mijn Series +

Atlanta - Seizoen 2 (2018)

Alternatieve titel: Robbin' Season

Komedie / Drama

ontwikkeld door Donald Glover
met Donald Glover, Keith Stanfield en Brian Tyree Henry

Earnest Marks is een vroegtijdig schoolverlater die als manager de carrière van zijn neef, Alfred "Paper Boi" Miles, van de grond probeert te krijgen. De twee neven werken zich omhoog in de rapscene van Atlanta.

1. Alligator Man
Nice!

avatar van Jordy
Ja ben benieuwd!

avatar van nedbed
Eerste seizoen was zeer vermakelijk. Ben ook erg benieuwd!

Kos
2 eps. gezien en blijft toch een uiterst merkwaardige serie eigenlijk.

Kos
Die episode met die kapper

Dat hoofd van Alfred

avatar van Jordy
Blijft inderdaad een bijzondere serie, waarbij je elke keer vooraf geen idee hebt wat je nu weer te zien gaat krijgen. Twin Peaks with Rappers noemt Glover het zelf een keer Het gaat in ieder geval maar heel af en toe zijdelings over de carrière van Alfred.

Haha, episode 9

avatar van peterjames777
Heerlijk seizoen. Het absurdisme, waarvan ik krom lig van het lachen, in combinatie met het subtiele drama en de rauwe werkelijkheid is goud waard.

Afleveringen Teddy Perkins en North of the Border moeten apart genoemd worden. Geniaal!

avatar van AOVV
Bij het fantastische eerste seizoen zei ik nog dat ik niet zeker was of ik wel op een vervolg zat te wachten, maar toen ik zag dat seizoen 2 er definitief zou komen, keek ik er toch gelijk naar uit. En ook het tweede seizoen is een succes, met veel subtiele humor, absurditeiten en andere bizarre situaties. Ook kan elke aflevering eigenlijk geheel op zichzelf staan en aldus bekeken worden, wat mee de kracht van Atlanta bepaalt.

Barbershop, Teddy Perkins en North of the Border steken er bovenuit, maar het niveau is weer constant en hoog, en ik ben reuze benieuwd wat Glover in de toekomst nog voor ons in petto heeft (al mag dat evengoed met andere projecten).

4 sterren