• 8.985.972 stemmen

Search Party - Seizoen 1 (2016)

Show titel: Search Party

Ontwikkeld door: Sarah-Violet Bliss, Charles Rogers, Michael Showalter, Sarah-Violet Bliss, Charles Rogers, Charles Rogers en Michael Showalter

Met: Alia Shawkat, John Early en Meredith Hagner

Datum van release: maandag 21 november 2016

Eerst uitgezonden op: TBS (Verenigde Staten)

Plot Search Party

Search Party draait om Dory, Drew, Portia en Elliot: vier egocentrische twintigers die verstrikt raken in een mysterie. Wanneer hun voormalige studiegenoot Chantal plots verdwijnt, besluit het groepje een zoektocht te organiseren.

Afleveringen Seizoen 1 (2016)

1. 1. The Mysterious Disappearance of the Girl No One Knew

21 november 2016 (23 minuten)

Dory komt erachter dat haar goede vriendin Chantal vermist is. Dory raakt geobsedeerd met het uitzoeken van wat er gebeurd is. Haar vriendje Drew en haar vrienden Elliott en Portia boeit het allemaal niets.

2. 2. The Woman Who Knew Too Much

21 november 2016 (22 minuten)

Dory begint te twijfelen wanneer ze meent Chantal gezien te hebben. Een louche makelaar claimt bewijs te hebben waar Dory naar op zoek is.

3. 3. The Night of One Hundred Candles

22 november 2016 (23 minuten)

Dory is van plan de ouders van Chantal te vertellen dat zij hun dochter gezien heeft. Ze wil het tijdens de avondwake bekend maken.

4. 4. The Captive Dinner Guest

22 november 2016 (22 minuten)

Dory en Drew nodigen Portia en de nogal intense vriend van Chantal uit voor een dinertje. Ze zijn van plan informatie uit de twee te krijgen.

5. 5. The Mystery of the Golden Charm

23 november 2016 (22 minuten)

Dory ontmoet de aantrekkelijke privédetective Keith. Dory wordt door Keith meegenomen op een riskant avontuur waarbij het privéleven van Chantal doorgespit wordt.

6. 6. The Secret of the Sinister Ceremony

23 november 2016 (23 minuten)

De groep komt een sinistere cultbeweging tegen die iets te maken heeft met de verdwijning van Chantal. Het lijkt erop dat ze iets teveel hooi op hun vork hebben genomen.

7. 7. The Riddle Within the Trash

24 november 2016 (22 minuten)

Dory komt tot een doorbraak in de zaak terwijl Drew zich door iemand laat verleiden. Elliot lanceert zijn goede doel, maar dit pakt verkeerd uit. Portia krijgt ruzie met de ster van haar show.

8. 8. The Return of the Forgotten Phantom

24 november 2016 (22 minuten)

De wereld komt erachter dat Elliot een leugenaar is, dus huurt hij Drew in om zijn naam te zuiveren. Portia krijgt de mogelijkheid indruk te maken. Dory en haar baas Gail gaan undercover.

9. 9. The Password to the Shadows

25 november 2016 (22 minuten)

De groep zint op wraak en wil rotzooi trappen tijdens het oefendiner van de zus van Chantal. Ze moeten tevens de onverwachte bron die weet waar Chantal is betalen.

10. 10. The House of Uncanny Truths

25 november 2016 (25 minuten)

De groep begeeft zich naar de vermoedelijke locatie van Chantal, maar wanneer Dory de puntjes met elkaar verbindt gaat alles mis.

avatar van jacobine_rodijk

jacobine_rodijk

Verschrikkelijke 'komedie' serie ie je maar net moet liggen. Opzich een leuk idee, een paar hipsters ie verwikkeld raken in een vermist-meisje-mysterie, maar nadien op de meest vreselijke manier uitgewerkt blijkt te zijn. Zelfs Shawkat wist geen sympathie in me op te wekken, ondanks dat haar karakter 't minst irritant was uit de ensemble. Enkel aan te raden als je 'gemakkelijk' door de pilot heen komt, de rest is namelijk meer van hetzelfde.

avatar van Corcicus

Corcicus

Hele fijne tragikomische serie met een zalige, goed acterende cast. Ik kende Shawcat niet, maar ze deed mij enorm denken aan Illana uit Broad City. Het mysterie stelt niet veel voor, maar het script is leuk en bij wijlen hilarisch.