• 8.985.579 stemmen

Misfits - Seizoen 3 (2011)

Show titel: Misfits

Ontwikkeld door: Howard Overman

Met: Lauren Socha, Iwan Rheon en Nathan Stewart-Jarrett

Datum van release: zondag 30 oktober 2011

Eerst uitgezonden op: E4 (Verenigd Koninkrijk)

• HBO Max Bekijk seizoen 3 via HBO Max

Plot Misfits

De onaangepaste tieners Kelly, Nathan, Curtis, Alisha en Simon zijn geen vrienden, maar ze hebben wel één ding gemeen: ze hebben allemaal iets op hun kerfstok en zijn veroordeeld tot een taakstraf. Tijdens de uitvoering daarvan worden ze overvallen door een soort magnetische storm. Naderhand blijkt dat de vijf op de een of andere manier superhelden zijn geworden. Ze hebben elk een bijzondere power gekregen die precies bij hen past. Maar ze zijn niet de enigen...

Afleveringen Seizoen 3 (2011)

30 oktober 2011 (1 uur)

Nieuweling Rudy wordt wreed wakker geschud gedurende de eerste dagen dat hij zijn taakstraf moet uitvoeren.

6 november 2011 (1 uur)

Curtis besluit gebruik te maken van zijn nieuwe 'geslachtsveranderingskracht' zodat hij weer atletiek kan uitoefenen.

13 november 2011 (1 uur)

Simon redt Peter, een sullige stripboekennerd, van een beroving. Peter wordt vrienden met Simon, een vriendschap die al snel verandert in een obsessie.

20 november 2011 (1 uur)

Een oude Joodse man wil de kracht van Curtis gebruiken om terug in de tijd te gaan en Hitler te vermoorden.

27 november 2011 (1 uur)

Kelly raakt opgesloten in het lichaam van Jen, een coma slachtoffer, en de groep moet haar redden.

4 december 2011 (1 uur)

Na een onenightstand met een mysterieus meisje ontdekt Rudy dat hij een vreemde superkrachtinfectie heeft opgelopen.

11 december 2011 (1 uur)

De groep vecht tegen een leger van Zombie-cheerleaders als Seth zijn overleden vriendin opwekt.

18 december 2011 (1 uur)

Een nep-medium brengt een paar gevaarlijke overleden gezichten uit het verleden weer tot leven.

Zojuist seizoen drie afgekeken. Wat een enorme tegenvaller. Waar seizoen één nog fris, strak, snel en interessant was, werd het in seizoen twee al iets minder (nog steeds goed hoor), maar is het in seizoen drie vrijwel helemaal voorbij. Het is voornamelijk een herhaling van zetten en de nieuwe personages kunnen me maar weinig boeien. Daarnaast vraag ik me af: WHAT THE HELL?? Waar is Nathan ?????? Na een kort onderzoekje op het internet kwam ik erachter dat er schijnbaar een special is geweest na seizoen twee, die niet op Netflix staat, waarin Nathan uit de serie geschreven wordt. Aangezien deze aflevering niet bij het seizoen hoort en daarom niet op Netflix erbij staat, start seizoen drie zonder Nathan en zonder enige uitleg of verwijzing naar zijn verdwijning. Dit is ronduit slecht.

Ik heb het seizoen afgekeken en me hier en daar nog best wel weten te amuseren maar de rek is er volledig uit. Dit was een zwak seizoen en ik vrees het ergste voor seizoen vier. Ik ga er toch aan beginnen, al heb ik wel al zo'n vermoeden dat het er niet beter op gaat worden.

Jammer, na het ijzersterke seizoen één en het sterke seizoen twee, is het met seizoen drie dan toch echt wel over. Mager zesje.