• 8.985.754 stemmen

Genre: Komedie / Drama

Ontwikkeld door: Howard Overman

Met onder meer: Nathan Stewart-Jarrett, Lauren Socha en Iwan Rheon

Release datum: donderdag 12 november 2009

Eerst uitgezonden op: E4 (Verenigd Koninkrijk)

• HBO Max Bekijk via HBO Max

Plot Misfits

De onaangepaste tieners Kelly, Nathan, Curtis, Alisha en Simon zijn geen vrienden, maar ze hebben wel één ding gemeen: ze hebben allemaal iets op hun kerfstok en zijn veroordeeld tot een taakstraf. Tijdens de uitvoering daarvan worden ze overvallen door een soort magnetische storm. Naderhand blijkt dat de vijf op de een of andere manier superhelden zijn geworden. Ze hebben elk een bijzondere power gekregen die precies bij hen past. Maar ze zijn niet de enigen...

Komt er een Misfits seizoen 6?

Meningen over Misfits

zondag 11 december 2016
Misfits seizoen 1 Prima serie die het voornamelijk moet hebben van het zeer hoge tempo en de meer dan uitstekende cast. Hier en daar is het wat puberaal (soms ronduit kinderachtig), maar de meeste dialogen en gebeurtenissen zijn interessant genoeg om de aandacht er volledig bij te blijven houden. Ik ben aangenaam verrast door deze serie en ga z.s.m. met seizoen twee beginnen.