Mijn Series +

Tell Me Your Secrets - Seizoen 1 (2021)

Misdaad / Drama

ontwikkeld door Harriet Warner
met Lily Rabe, Amy Brenneman en Enrique Murciano

Tell Me Your Secrets volgt een drietal personages, elk met een mysterieus en verontrustend verleden: een jonge vrouw die ooit in de ogen van een gevaarlijke moordenaar keek, een voormalig seriemoordenaar die wanhopig op zoek was naar verlossing, en een rouwende moeder die geobsedeerd was door het vinden van haar vermiste dochter. Terwijl elk van hen tot het uiterste wordt gedreven, wordt de waarheid over hun verleden en motieven steeds duisterder, waardoor de scheidslijn tussen slachtoffer en dader vervaagt.

1. Once I Had a Love
  7. Now You See Me
  8. Be Mine
  9. Gotcha
  10. The Dead Come Back

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.