Mijn Series +

Blue Bloods - Seizoen 11 (2020-2021)

Drama / Misdaad

ontwikkeld door Robin Green en Mitchell Burgess
met Tom Selleck, Donnie Wahlberg en Will Estes

Blue Bloods gaat over het leven van de familie Reagan die bestaat uit agenten in New York. Frank Reagan is hoofd van de New York Police Department. De verschillende generaties hebben grote verschillen in mening van aanpak van criminaliteit, maar een ding hebben ze gemeen, ze stoppen niet voordat gerechtigheid is geschied.

1. Triumph over Trauma
  6. The New Normal
  7. In Too Deep
  8. More Than Meets The Eye
  9. For Whom The Bell Tolls
  • volgende aflevering: vrijdag 5 maart (aflevering 8)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.