Mijn Series +

Bullets - Seizoen 1 (2021)

India
Actie

met Sunny Leone, Karishma Tanna en Vivek Vaswani

Tina en Lolo zijn brutale, stoere meiden die op een missie zijn om een ‚Äč‚Äčillegale wapendeal tussen twee landen te dwarsbomen. Op hun zoektocht naar bewijsmateriaal doet zich een probleem voor en het duo neemt het plotseling op tegen een invloedrijke politicus. Ze worden al snel achtervolgd, niet alleen door zijn handlangers, maar ook door de politie. Terwijl ze op de vlucht zijn om zichzelf te redden van de gevolgen, worden ze geconfronteerd met meerdere uitdagingen.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.