Mijn Series +

Wie Is de Mol? - Seizoen 22 (2021)

Alternatieve titel: WIdM

Nederland
Reality / Spelprogramma

ontwikkeld door Michiel Devlieger, Tom Lenaerts, Michel Vanhove en Bart De Pauw
met Rik van de Westelaken

Met het uitvoeren van de opdrachten kunnen de kandidaten geld verdienen voor de pot. Hiervoor is samenwerken en vertrouwen cruciaal maar met de aanwezigheid van de mol, een saboteur, in de groep is dit niet gemakkelijk. Negen kandidaten, één mol, maar wie dit is weet niemand. Alleen een slimme kijker kan ontdekken waar en hoe De Mol opdrachten saboteert. Aan het eind van iedere aflevering worden alle kandidaten onderworpen aan het meest zenuwslopende onderdeel van het spel: een test met twintig vragen over de identiteit en het doen en laten van De Mol. De kandidaat die het minst weet ligt uit het spel. Behalve De Mol, die hoeft nooit naar huis.

1. Aflevering 1
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  • volgende aflevering: zaterdag 2 januari 2021 (aflevering 1, NPO 1)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.