Mijn Series +

Little Birds - Seizoen 1 (2020)

Verenigd Koninkrijk
Drama / Romantiek

ontwikkeld door Sophia Al Maria
met Juno Temple, Yumna Marwan en Hugh Skinner

Little Birds speelt zich af in Tanger in 1955, in de beroemde 'internationale zone'- een van de laatste buitenposten van koloniale decadentie en in meer dan één opzicht een cultuurschok voor de Amerikaanse Lucy Savage. Blij om aan haar controlerende ouders te ontsnappen, arriveert Lucy vol verwachting voor haar huwelijk met haar Engelse verloofde, Lord Hugo Cavendish-Smythe, die niet weet dat Hugo zijn hart al aan iemand anders heeft verloren. Terwijl Lucy vecht voor haar onafhankelijkheid en identiteit, raakt haar leven verweven met Cherifa Lamour, een Marokkaanse dominatrix die de diplomaten en buitenlanders bedient en de Egyptische aristocraat Adham Abaza.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.