Mijn Series +

The Expanse - Seizoen 5 (2020-2021)

1 stem

Sciencefiction / Thriller

ontwikkeld door James S. A. Corey
met Steven Strait, Dominique Tipper en Wes Chatham

Een sciencefiction thriller die zich tweehonderd jaar in de toekomst afspeelt. The Expanse volgt een zaak van een vermiste jonge vrouw die een geharde rechercheur en een foute scheepskapitein samen brengt in een race door het zonnestelsel om het grootste complot in de geschiedenis van de mensheid te ontrafelen.

1. Exodus
  7. Oyedeng
  8. Hard Vacuum
  9. Winnipesaukee
  10. Nemesis Games
  • volgende aflevering: woensdag 20 januari (aflevering 8)

Seizoen 5 is weer terug op het ‘frisse’ oude niveau kwa verhaal. De effecten zijn beter maar de acteertalenten van sommige bijfiguren is niet geweldig. Ik hoop dat Naomi nog de kans krijgt te herstellen tot oude glorie want tot nu toe is ze in dit seizoen een slappe vaatdoek. Deze serie verdient een budget gelijk als het oer saaie Startrek Discovery dat toch echt niets meer te bieden heeft.