• 8.345.631 stemmen

Release datum: 14 december 2015

• Amazon Prime Bekijk via Amazon Prime
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot The Expanse

Een sciencefiction thriller die zich tweehonderd jaar in de toekomst afspeelt. The Expanse volgt een zaak van een vermiste jonge vrouw die een geharde rechercheur en een foute scheepskapitein samen brengt in een race door het zonnestelsel om het grootste complot in de geschiedenis van de mensheid te ontrafelen.

Social Media

Seizoenen

Komt er een The Expanse seizoen 7?

Acteurs en Actrices

Meningen over The Expanse

avatar van Psycho-M

Psycho-M

donderdag 10 december 2020
The Expanse seizoen 1 Eens rondgekeken op Prime en zag The Expanse staan.
Ik had nog geen aflevering gezien, maar sci-fi trekt me altijd wel.
Nu is dit eerste seizoen misschien net iets meer politiek/drama en some good old police work dan sci-fi, maar de serie wist me toch te boeien.
En zoals hierboven ook al enkele andere sci-fi series werden aangehaald, dat was juist wat het voor mij leuk maakte.
Kortom, ik heb seizoen 1 in een paar dagen er doorheen gejaagd en ben inmiddels halverwege seizoen 4.
avatar van legian

legian

maandag 13 mei 2019
The Expanse seizoen 3 Waar seizoen 1 als een B-serie startte met een interessante wereld hebben ze met dit derde seizoen flinke stappen gemaakt. We krijgen eindelijk wat antwoorden over de protomotecule, maar die leveren uiteindelijk meer vragen op. De focus ligt ook hier weer op de onderlinge strijd tussen de drie facties, met de OPA die ook binnen zichzelf nog wat uit te zoeken heeft. De time jump tijdens het seizoen zorgt ervoor dat de ontwikkeling wat sneller gaan en gooit de personage's weer even door elkaar.

Eerlijk gezegd was ik best verbaasd. Ik had niet verwacht zo van dit seizoen te genieten. Heb sinds tijdens weer eens een seizoen in een dag er doorheen gejaagd. De gecreëerde wereld en zijn personages zijn ontzettend intrigerend. Ben dan ook blij dat Amazon de serie overgenomen heeft en kijk uit naar het vierde seizoen.