ad
  • 8.078.043 stemmen

The Expanse - Seizoen 4 (2019)

Show titel: The Expanse

Seizoenen: 5 seizoenen

Afleveringen: 10

Datum van release: vrijdag 13 december 2019

• Amazon Prime Bekijk seizoen 4 via Amazon Prime
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

The Expanse

Afleveringen Seizoen 4 (2019)

1. 1. New Terra

9. 9. Saeculum

10. 10. Cibola Burn

avatar van legian

legian

Ook seizoen 4 is weer genieten geblazen. Dit keer geen grootse oorlogen en conflicten. De focus ligt meer op de persoonlijke/politieke ontwikkelingen op Aarde, Mars en de ring evenals het effect van de ringen. Maar ook op de afgelegen werelden die daarachter liggen. En de problemen die de mensen met zich meebrengen. Voor mij toch wel een van de betere series op het moment.

avatar van grovonion

grovonion

• 2051 stemmen

Ik vind dit het minste sezoen tot nu, ook omdat het domheids-gehalte serieus aan het toenemen is, bijvoorbeeld episode 8: ze zijn al uren, misschien een dag op zoek naar wat Holden anders maakt dan de rest, en komen er pas nu achter dat hij anti-kanker medicijnen neemt? Da's toch een van de eerste dingen die je onder verdenking zou stellen...

avatar van eltorro

eltorro

Ik ben erg benieuwd wat het vijfde seizoen gaat brengen. Weinig series die het voor elkaar krijgen om met elk seizoen zoveel beter te worden en tegelijkertijd elk seizoen weer zoveel nieuws te bieden.

En kudo's voor de makers dat ze het princiepe "show don't tell" naleven.

avatar van Psycho-M

Psycho-M

Wat een heerlijke serie.

Ik blijf iedere aflevering weer geboeid kijken en als de aflevering is afgelopen, wil ik direct de volgende opzetten.

Heb de serie niet al te lang geleden pas ontdekt, maar ben nu helemaal bij en net op tijd klaar voor het nieuwe seizoen.

Gelukkig start dat nieuwe seizoen al morgen.