Mijn Series +

Chateau Meiland - Seizoen 4 (2020)

Nederland
Reality

met Martien Meiland, Erica Meiland en Maxime Meiland

Het vierde seizoen staat in het teken van de terugkeer naar Nederland. De familie is klaar voor een nieuwe uitdaging en heeft een boerderij in Hengelo gekocht. Het chateau is te koop gezet en de Meilandjes maken zich klaar om naar Hengelo te verhuizen.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
Heerlijke tv maar daar zullen de meningen verdeeld over zijn.

avatar van eppo349
Prima tv. Alle elementen zijn aanwezig om je flink te ergeren.

avatar van joy4ever
Vre-se-lijk

joy4ever schreef:
Vre-se-lijk
Vreselijk dat bestaat niet je hoeft namelijk niet te kijken.

avatar van The Oceanic Six
Je vrouw moet wel de baas over de afstandsbediening zijn als je dit soort bagger kijkt in een tijd dat we omkomen in de goede series en films.

avatar van Thudd
Ik was eerst altijd vreselijk geërgerd toen het net op tv was; mijn vrouw vond en vind het best wel vermakelijk.

Nu, tijdens het 4e seizoen, begin ik het ook wel enigszins vermakelijk te vinden.

Had ikzelf nooit verwacht