Mijn Series +

Chateau Meiland - Seizoen 3 (2020)

Nederland
Reality

met Martien Meiland, Erica Meiland en Maxime Meiland

In “Chateau Meiland” volgen we het gezin Meiland, bestaande uit vader Martien, moeder Erica, dochter Maxime, kleindochter Claire en huisvriendin Caroline. Ze hebben samen een chateau in het Franse dorp Beynac gekocht en gaan dit ombouwen tot een bed & breakfast. De familie wordt op de voet gevolgd tijdens de verbouwing en alles wat er rondom komt kijken. Montana, de andere dochter van familie Meiland, is niet mee verhuisd naar Frankrijk maar komt regelmatig over om de familie bij te staan. Naast de verbouwing wordt de familie ook gevolgd wanneer ze uitjes in de omgeving gaan testen om te kijken wat leuke activiteiten zijn voor toekomstige gasten.

1. Aflevering 1
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  11. Aflevering 11
  12. Aflevering 12

Ik vind dit helemaal top.

stinissen schreef:
Ik vind dit helemaal top.

Ik vind dit ook wel een leuke serie.

avatar van brawljeff
Het is allemaal niet echt hoogwaardig, maar toch heb ik deze serie altijd met plezier gekeken. Toch moet ik toegeven dat ik er nu wel klaar mee ben. De seizoenen duren vrij lang en aan de preview aan het einde te zien komt het vierde seizoen er ook snel aan. Buiten de corona-uitbraak op het chateau gebeurde er eigenlijk weinig nieuwe dingen.