Mijn Series +

Mystery Road - Seizoen 2 (2020)

Australiƫ

ontwikkeld door Kym Goldsworthy, Sally Riley en Ivan Sen
met Aaron Pedersen, Tasma Walton en Tasia Zalar

Detective Jay Swan krijgt de opdracht om de mysterieuze verdwijning van twee jonge medewerkers van een veeboerderij in de binnenlanden van Australië te onderzoeken. De ene is een plaatselijke aboriginal en tevens football-held en de andere is een blanke rugzaktoerist. Jay werkt samen met de lokale politie agente Emma James en hun onderzoek legt al snel een drugshandel in de stad bloot en daarnaast een groot onrecht uit het verleden dat de hele gemeenschap bedreigt.

1. The Road
  2. The Flare
  3. Artefacts
  4. Broken
  5. To Live with the Living
  6. What You Do Now

avatar van badfans69
Goed vervolg van seizoen 1
Leuke Aussie serie net als Wanted (TV Series 2016– )

Stukken beter als wanted want daar zit humor in. Trouwens dít seizoen is weer iets beter als seizoen 1 , AANRADER.

avatar van Roodezand
Mooie plaatjes van Australië en daar is het wel mee gezegd. Er wordt niet best geacteerd en de schiet scenes zijn om te huilen. Jaargang 1 is beduidend beter.