Mijn Series +

Warrior Nun - Seizoen 1 (2020)

Actie / Fantasy

ontwikkeld door Simon Barry
met Alba Baptista, Toya Turner en Lorena Andrea

Een 19-jarige vrouw wordt wakker in een mortuarium met een nieuw leven ingeblazen en een goddelijk artefact ingebed in haar rug. Ze ontdekt dat ze nu deel uitmaakt van een oude orde die belast is met het bestrijden van demonen op aarde en dat sterke machten, die zowel de hemel als de hel vertegenwoordigen, haar willen vinden en beheersen. Al snel raakt ze verstrikt in een gevecht tussen goed en kwaad.

1. Psalms 46:5
  8. Proverbs 14:1
  9. 2 Corinthians 10:4
  10. Revelation 2:10

avatar van UmbraVitae
Ok, halverwege deze serie, die zweeft tussen fantasy en drama. Ik kan dit wel smaken en oké Alba Baptista heeft hier zeker iets mee te maken, zowel haar schoonheid als de rol die ze prachtig vervult. Ik vind het wel vaak meer drama dan fantasy, het is geen overweldigende fantasy met continue felle visuals en sound, het heeft z'n momenten, dit is niet negatief bedoeld. Het verhaal is zeker boeiend genoeg om te blijven volgen en ik ben niet altijd een even goede bingewatcher, dan moet het mij echt wel zeer goed bevallen, dus momenteel 5 episodes gebinged, dan kan ik wel zeggen dat deze serie vr mij goed uitdraait.