Mijn Series +

Warrior Nun - Seizoen 1 (2020)

Actie / Fantasy

ontwikkeld door Simon Barry
met Alba Baptista, Toya Turner en Lorena Andrea

Een 19-jarige vrouw wordt wakker in een mortuarium met een nieuw leven ingeblazen en een goddelijk artefact ingebed in haar rug. Ze ontdekt dat ze nu deel uitmaakt van een oude orde die belast is met het bestrijden van demonen op aarde en dat sterke machten, die zowel de hemel als de hel vertegenwoordigen, haar willen vinden en beheersen. Al snel raakt ze verstrikt in een gevecht tussen goed en kwaad.

1. Psalms 46:5
  8. Proverbs 14:1
  9. 2 Corinthians 10:4
  10. Revelation 2:10

avatar van tattoobob
We gaan het zien....trailer is wel leuk.

avatar van UmbraVitae
Mmm Alba Baptista

avatar van UmbraVitae
Ok, halverwege deze serie, die zweeft tussen fantasy en drama. Ik kan dit wel smaken en oké Alba Baptista heeft hier zeker iets mee te maken, zowel haar schoonheid als de rol die ze prachtig vervult. Ik vind het wel vaak meer drama dan fantasy, het is geen overweldigende fantasy met continue felle visuals en sound, het heeft z'n momenten, dit is niet negatief bedoeld. Het verhaal is zeker boeiend genoeg om te blijven volgen en ik ben niet altijd een even goede bingewatcher, dan moet het mij echt wel zeer goed bevallen, dus momenteel 5 episodes gebinged, dan kan ik wel zeggen dat deze serie vr mij goed uitdraait.

avatar van The Oceanic Six
Dit is toch niet weer zo'n young-adult serie he? Vreselijk altijd.

Serie in 1 ruk uitgekeken eigenlijk, en dat maak ik niet vaak mee.. Alba Baptista, wat een plaatje is dat zeg ongelooflijk. En daar bovenop vervult ze haar rol meer dan prima, het oogt soms wat te speels of iets te natuurlijk.. Kan me vinger er niet helemaal achter krijgen. De serie is vrij laagdrempelig maar ziet er prima uit en heeft mij voor de buis gehouden in ieder geval.

avatar van horizons
Na een kwartier gestopt.

avatar van Binge-Watcher
Dit was leuk, prima verhaal en goed vertolkt door de cast. Ik sluit me aan bij Rikkert, soms best speels en naar mijn mening te eenvoudig. Dat word goedgemaakt door leuke plot twists. Alleen vind ik dat ze meer met het einde van dit seizoen hadden moeten doen. Dit oogde erg rommelig en niet prettig. Hoe dan ook, geduldig wachten op seizoen 2.

Te speels te kinderachtig eigenlijk super geschikt voor mijn kleinzoon. Daarbij komt ook nog eens dat ik het wel gehad heb met fantasie series of superhelden maar omdat de waardering hier zo hoog was heb ik het maar uitgekeken...

avatar van mrdig
Ik heb het in principe ook helemaal gehad met fantasy/superhelden/tiener series maar dit toch een kans gegeven en ik ben positief verrast. In 3 avonden uitgekeken en ik heb honger naar seizoen 2. In this life, or the next.

avatar van Anamorph
Doet me nog het meest denken aan Buffy...Best OK maar had wat meer diepgang in gekund wat mij betreft.

stinissen schreef:
Hier kan ik mij in vinden. Heb zojuist 3 delen gekeken en ben er klaar mee. Ga hem zeker niet uitkijken. Een hoop gelul en weinig vermaak. Een 1.0