• 8.985.940 stemmen

Ontwikkeld door: Simon Barry

Met onder meer: Alba Baptista, Toya Turner en Lorena Andrea

Release datum: donderdag 2 juli 2020

Plot Warrior Nun

Een 19-jarige vrouw wordt wakker in een mortuarium met een nieuw leven ingeblazen en een goddelijk artefact ingebed in haar rug. Ze ontdekt dat ze nu deel uitmaakt van een oude orde die belast is met het bestrijden van demonen op aarde en dat sterke machten, die zowel de hemel als de hel vertegenwoordigen, haar willen vinden en beheersen. Al snel raakt ze verstrikt in een gevecht tussen goed en kwaad.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Meningen over Warrior Nun

avatar van Gish

Gish

donderdag 17 november 2022
Warrior Nun seizoen 1 Eigenlijk ben ik alleen gaan kijken omdat Alba Baptista mij betoverde in Mrs.Harris Goes To Paris. Warrior Nun is een titel die normaal gesproken anoniem aan mij voorbij zou trekken. Maar wat een prima fantasy serie is dit. Mooi gemaakt op verschillende exotische locaties met in de hoofdrollen 4 badass meiden die het verhaal strak en soms spectaculair laten verlopen. Dat “monster” (naam vergeten) was eigenlijk het enige minpunt qua special effects, maar verder mooie fantasy serie met veel ruimte voor grappige en serieuze dialogen en mooie emoties.
avatar van movie freak84

movie freak84

vrijdag 30 december 2022
Warrior Nun seizoen 1 Volgens mij krijgt deze serie een hoger cijfer alleen al vanwege alba baptista hahha. En ik kan niemand ongelijk geven, wat een schoonheid. Maar goed over de serie zelf. Ik vond seizoen 1 ijzersterk en wat een geweldige karakters zitten erin. Vooral de vechtscenes met beatrice en mother superion zijn heel gaaf. Seizoen 2 krijgt bij moviemeter een hoger cijfer maar daar ben ik het niet mee eens. Werd bij seizoen 2 iets teveel fantasy , nu kan ik dat best hebben maar die monsters vond ik grafisch niet heel sterk neergezet. Het einde vond ik dan wel weer gaaf en genoeg open gelaten zodat er mischien nog een seizoen bij komt, we gaan het zien. Al met al zeker een leuke serie als je een beetje van fantasy, vechten en een beetje drama houd, Goede cast .voor seizoen 1 een 4 en seizoen 2 een 3.5

stinissen

donderdag 9 juli 2020
Warrior Nun seizoen 1 Te speels te kinderachtig eigenlijk super geschikt voor mijn kleinzoon. Daarbij komt ook nog eens dat ik het wel gehad heb met fantasie series of superhelden maar omdat de waardering hier zo hoog was heb ik het maar uitgekeken...

Grindhouse62_tv

maandag 19 december 2022
Warrior Nun seizoen 1 Halverwege afl 7 ermee gekapt. Verveling sloeg al toe bij afl 5. Kon mij mij dus niet vermaken.