Mijn Series +

Search Party - Seizoen 3 (2020)

Komedie / Mystery

ontwikkeld door Sarah-Violet Bliss, Charles Rogers en Michael Showalter
met Alia Shawkat, John Reynolds en John Early

Search Party draait om Dory, Drew, Portia en Elliot: vier egocentrische twintigers die verstrikt raken in een mysterie. Wanneer hun voormalige studiegenoot Chantal plots verdwijnt, besluit het groepje een zoektocht te organiseren.

1. The Accused Woman
  7. Rogue Witness
  8. A Dangerous Union
  9. Irrefutable Evidence
  10. The Reckoning
  • volgende aflevering: donderdag 13 augustus (aflevering 10)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.