Mijn Series +

The 100 - Seizoen 7 (2020)

Alternatieve titel: The Hundred

1 stem

Drama / Mystery

ontwikkeld door Jason Rothenberg
met Eliza Taylor, Bob Morley en Marie Avgeropoulos

Deze show vindt plaats 100 jaar in de toekomst, wanneer de aarde is verlaten wegens radioactiviteit. De laatste overlevende mensen leven in de Ark in een baan om de planeet, maar de Ark heeft niet het eeuwige leven. Dus pakt het repressieve regime 100 overbodige jeugddelinquenten op, en stuurt ze naar de Aarde om te zien of de planeet nog bewoonbaar is.

1. From the Ashes
  13. Aflevering 13
  14. Aflevering 14
  15. Aflevering 15
  16. Aflevering 16
  • volgende nieuwe aflevering: 8 juli (aflevering 8)
  • aflevering 8 is donderdag 9 juli te zien op Netflix

avatar van LikeAJedi
Ik moet ze alvast één plust punt geven dat ze de serie afsluiten met 100 episodes.

avatar van tommykonijn
Na vier afleveringen moet ik zeggen dat het me nog niet tegenvalt. Het staat allemaal mijlenver af van waar de serie ooit mee begon en de logica is nog steeds soms ver te zoeken, maar die anomalie vind ik wel een sterke toevoeging. Het verder verkennen daarvan biedt mogelijkheden voor dit seizoen.