Mijn Series +

The Mallorca Files - Seizoen 1 (2019)

Verenigd Koninkrijk / Frankrijk / Duitsland / Spanje
Misdaad / Drama

ontwikkeld door Dan Sefton
met Elen Rhys, Julian Looman en María Fernández Ache

In The Mallorca Files draait het om rechercheur Miranda Blake, een introvert persoon die alles graag volgens het boekje doet en werkt bij de Metropolitan Police in Londen. Maar dan moet ze samenwerken met de Duitse rechercheur Max Winter, die het tegenovergestelde is. Ze worden door hoofdinspecteur Ines Villegas van de Palma Police naar het eiland Palma de Mallorca gehaald om (voornamelijk) misdaden tegen de internationale gemeenschap op te lossen. Ondanks hun zeer verschillende benaderingen, blijkt er tussen de speurneuzen een perfect complementair partnerschap te onstaan.

1. Honour amongst Thieves
  8. Death in the Morning
  9. Mallorca's Most Wanted
  10. Ex Factor

avatar van MikeyV
Lekker makkelijk kijkende serie. Mooie plaatjes vanaf een mooi eiland. Weinig diepgang maar het is allemaal zeker niet onaangenaam om naar te kijken. Benieuwd of dat 2e seizoen er gaat komen, wat mij betreft wel.

avatar van Rogyros
Best aardige serie, maar de laatste aflevering was wel tenenkrommend...

Voor de rest, mooie plaatjes. Luchtige verhaallijnen, simpele plots. Makkelijk en aardig in weg te kijken.

Vanwege de laatste aflevering toch een 2,5.