Mijn Series +

Deputy - Seizoen 1 (2020)

ontwikkeld door Will Beall en David Ayer
met Stephen Dorff, Yara Martinez en Brian Van Holt

Wanneer de sheriff van de Los Angeles County sterft, zorg een geheimzinnige regel die stamt uit de tijd van het Wilde Westen ervoor dat de meest onwaarschijnlijke man de baan krijgt: een vijfde-generatie advocaat. Bill Hollister, die zich beter voelt bij het intrappen van deuren dan bij een vergadering aanwezig te zijn heeft nu de leiding over 10.000 afgevaardigden die niet rusten voordat gerechtigheid is gediend.

1. Graduation Day
  10. 10-8 School Ties
  11. 10-8 Paperwork
  12. 10-8 Agency
  13. 10-8 Bulletproof
  • volgende aflevering: donderdag om 21:30 uur (aflevering 4, Veronica)

avatar van Donkerwoud
'I shot the sheriff, but I did not shoot the deputy'

Niks van verwacht maar de eerste vier afleveringen waren meer dan aardig.

Tot nu toe 7 afleveringen gezien maar bevalt mij prima. Elke aflevering staat een beetje op zijn eigen maar toch is er gelukkig de bekende rode draad ( anders haak ik meestal af ) !!
Tot nu toe 3.5 ster maar kan nog veranderen !