• 8.985.793 stemmen

How to Sell Drugs Online (Fast) - Seizoen 1 (2019)

Show titel: How to Sell Drugs Online (Fast)

Ontwikkeld door: Philipp Käßbohrer, Matthias Murmann, Matthias Murmann en Philipp Käßbohrer

Met: Maximilian Mundt, Lena Klenke en Leonie Wesselow

Oorsprong: Duitsland

Datum van release: vrijdag 31 mei 2019

Plot How to Sell Drugs Online (Fast)

De tiener Moritz wil indruk maken op zijn ex-vriendin en tevens de liefde van zijn leven. Hij besluit samen met zijn beste vriend een online drugshandel vanuit zijn tienerkamer in Leipzig op te zetten. Dat blijkt erg succesvol. Het lukt hem om onopgemerkt verdovende middelen ter waarde miljoenen euro's te verkopen aan klanten door heel Europa. Al snel wordt hij een van de grootste dealers van Europa.

Afleveringen Seizoen 1 (2019)

1. 1. Nerd Today, Boss Tomorrow

31 mei 2019 (32 minuten)

Wanneer zijn vriendin het uitmaakt nadat ze een jaar in het buitenland is geweest, wil Moritz haar terugwinnen door een partij ecstasy binnen te halen.

2. 2. Life's Not Fair, Get Used to It

31 mei 2019 (29 minuten)

Lisa krijgt problemen met haar ouders. Moritz herprogrammeert MyTems tot een onlinedrugswinkel en probeert het weer goed te maken met Lenny.

3. 3. Failure Is Not an Option

31 mei 2019 (28 minuten)

De zaken gaan goed en Buba wil ook graag meedoen, maar dan krijgt het product slechte recensies. Lisa denkt dat Dan haar negeert.

4. 4. If This Is Reality, I'm Not Interested

31 mei 2019 (28 minuten)

Moritz' reputatie loopt een deuk op. Als Lenny een verontrustende e-mail leest, neemt hij een nieuwe vriend in vertrouwen. Jens vraagt Moritz een wachtwoord te kraken.

5. 5. Score Big or Don't Score at All

31 mei 2019 (24 minuten)

Lenny zet de webshop op het clear web op en Moritz ontmoet heimelijk een nieuwe leverancier in Rotterdam. Maar de vrienden hebben verschillende ideeën over hun toekomst.

6. 6. If You Are the Smartest One in the Room, You're in the Wrong Room

31 mei 2019 (28 minuten)

De dag na het feest loopt alles mis en moet Moritz zijn rivaal om hulp vragen. Lisa verandert van gedachten.

avatar van WB

WB

Nu drie afleveringen gezien. Leuke serie, kijkt lekker weg. Dit soort series moeten niet langer duren dan 30 minuten, om zo de vaart erin te houden. Ben ik de enige die het gevoel had dat het Duits opnieuw / later ingesproken was? Dus een nasynchronisatie op de eigen taal. Bijzonder volk, die Duitsers

avatar van DionneDarko

DionneDarko

Echt een hele leuke, vlotte serie. Ik zocht een 'makkelijk' tussendoortje want ik ben geveld door een vilein virusje. En wilde iets wat ik ff snel alleen kon kijken. Nu denk ik achteraf dat mijn vriend dit ook heel leuk gevonden zou hebben. Ik heb alleen wel echt iets heel ergs gedaan. Omdat die stemmen sowieso al nagesynchroniseerd leken heb ik 'm op Engels gezet. Heel schaamtevol en fout maar dan kon ik tenminste af en toe heel ff iets pakken of doen zonder dat ik de draad kwijt was en moest terugspoelen....

Leuke humor, geweldig verhaal. Had ooit al van de site gehoord. Geloof keer bij Spuiten & Slikken oid. Ook heel grappig die stukjes tussendoor met die acteurs of hoe onderwerpen uitgelegd worden. Raad het iedereen aan.

avatar van umbra

umbra

Zit indd redelijke vaart in, kijkt heel vlotjes. Fijne Duitse serie over fijn onderwerp.

avatar van Thampon

Thampon

Nou Nou, props voor de Editor van deze reeks... daar zit wel wat werk in moet ik zeggen.

De scene met de egel zag ik totaal niet aankomen trouwens

avatar van david bohm

david bohm

Leuke, frisse serie met een aangename cast. Heel vlot gemonteerd en kijkt mede daardoor lekker weg.