• 8.978.862 stemmen

How to Sell Drugs Online (Fast) (2019-2021)

Genre: Komedie

Oorsprong: Duitsland

Ontwikkeld door: Philipp Käßbohrer, Matthias Murmann, Matthias Murmann en Philipp Käßbohrer

Met onder meer: Maximilian Mundt, Lena Klenke en Danilo Kamperidis

Oorspronkelijke taal: Duits

Release datum: vrijdag 31 mei 2019

Plot How to Sell Drugs Online (Fast)

De tiener Moritz wil indruk maken op zijn ex-vriendin en tevens de liefde van zijn leven. Hij besluit samen met zijn beste vriend een online drugshandel vanuit zijn tienerkamer in Leipzig op te zetten. Dat blijkt erg succesvol. Het lukt hem om onopgemerkt verdovende middelen ter waarde miljoenen euro's te verkopen aan klanten door heel Europa. Al snel wordt hij een van de grootste dealers van Europa.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Meningen over How to Sell Drugs Online

avatar van DionneDarko

DionneDarko

maandag 10 juni 2019
How to Sell Drugs Online seizoen 1 Echt een hele leuke, vlotte serie. Ik zocht een 'makkelijk' tussendoortje want ik ben geveld door een vilein virusje. En wilde iets wat ik ff snel alleen kon kijken. Nu denk ik achteraf dat mijn vriend dit ook heel leuk gevonden zou hebben. Ik heb alleen wel echt iets heel ergs gedaan. Omdat die stemmen sowieso al nagesynchroniseerd leken heb ik 'm op Engels gezet. Heel schaamtevol en fout maar dan kon ik tenminste af en toe heel ff iets pakken of doen zonder dat ik de draad kwijt was en moest terugspoelen.... Leuke humor, geweldig verhaal. Had ooit al van de site gehoord. Geloof keer bij Spuiten & Slikken oid. Ook heel grappig die stukjes tussendoor met die acteurs of hoe onderwerpen uitgelegd worden. Raad het iedereen aan.
avatar van david bohm

david bohm

donderdag 2 november 2023
How to Sell Drugs Online seizoen 1 Leuke, frisse serie met een aangename cast. Heel vlot gemonteerd en kijkt mede daardoor lekker weg.