Mijn Series +

How to Sell Drugs Online (Fast) - Seizoen 1 (2019)

Duitsland

ontwikkeld door Philipp Käßbohrer en Matthias Murmann
met Maximilian Mundt, Lena Klenke en Leonie Wesselow

De 18-jarige Maximilliaan wil indruk maken op zijn ex-vriendin en tevens de liefde van zijn leven. Eind 2013 besluit hij samen met zijn beste vriend een online drugshandel vanuit zijn tienerkamer in Leipzig op te zetten, onder de codenaam 'Shiny Flakes'. Dat blijkt erg succesvol. Het lukt hem om onopgemerkt verdovende middelen ter waarde van bijna vier miljoen euro te verkopen aan klanten door heel Europa. Al snel wordt hij een van de grootste dealers van Europa.

1. Nerd Today, Boss Tomorrow
  2. Life's Not Fair, Get Used to It
  3. Failure Is Not an Option
  4. If This Is Reality, I'm Not Interested
  5. Score Big or Don't Score at All
  6. If You Are the Smartest One in the Room, You're in the Wrong Room
avatar van W B
W B
Nu drie afleveringen gezien. Leuke serie, kijkt lekker weg. Dit soort series moeten niet langer duren dan 30 minuten, om zo de vaart erin te houden. Ben ik de enige die het gevoel had dat het Duits opnieuw / later ingesproken was? Dus een nasynchronisatie op de eigen taal. Bijzonder volk, die Duitsers

avatar van DionneDarko
Echt een hele leuke, vlotte serie. Ik zocht een 'makkelijk' tussendoortje want ik ben geveld door een vilein virusje. En wilde iets wat ik ff snel alleen kon kijken. Nu denk ik achteraf dat mijn vriend dit ook heel leuk gevonden zou hebben. Ik heb alleen wel echt iets heel ergs gedaan. Omdat die stemmen sowieso al nagesynchroniseerd leken heb ik 'm op Engels gezet. Heel schaamtevol en fout maar dan kon ik tenminste af en toe heel ff iets pakken of doen zonder dat ik de draad kwijt was en moest terugspoelen....

Leuke humor, geweldig verhaal. Had ooit al van de site gehoord. Geloof keer bij Spuiten & Slikken oid. Ook heel grappig die stukjes tussendoor met die acteurs of hoe onderwerpen uitgelegd worden. Raad het iedereen aan.

avatar van UmbraVitae
Zit indd redelijke vaart in, kijkt heel vlotjes. Fijne Duitse serie over fijn onderwerp.