Mijn Series +

How to Sell Drugs Online (Fast) - Seizoen 2 (2020)

Duitsland

ontwikkeld door Philipp Käßbohrer en Matthias Murmann
met Maximilian Mundt, Lena Klenke en Danilo Kamperidis

De 18-jarige Maximilliaan wil indruk maken op zijn ex-vriendin en tevens de liefde van zijn leven. Eind 2013 besluit hij samen met zijn beste vriend een online drugshandel vanuit zijn tienerkamer in Leipzig op te zetten, onder de codenaam 'Shiny Flakes'. Dat blijkt erg succesvol. Het lukt hem om onopgemerkt verdovende middelen ter waarde van bijna vier miljoen euro te verkopen aan klanten door heel Europa. Al snel wordt hij een van de grootste dealers van Europa.

1. Think Different
  2. Where Do You Want to Go Today?
  3. Inspired by Real Life
  4. Buy It. Sell It. Love It.
  5. Move Fast and Break Things
  6. Don't be evil.

avatar van UmbraVitae
Seizoen 2 vliegt er ook vlotjes door

avatar van DionneDarko
Ik ben hier idd ook weer doorheen gevlogen. Zo'n frisse en vermakelijke serie.