Mijn Series +

Tosh.0 - Seizoen 8 (2016)

ontwikkeld door Daniel Tosh en Mike Gibbons
met Daniel Tosh

Gastheer komiek Daniel Tosh presenteert wekelijks een selectie aan internetfilmpjes die hij van commentaar voorziet. De filmpjes die voorbijkomen zijn veelal absurd, enorme fails of hebben ingenieus verzonnen content. Naast het tonen van deze clipjes biedt Daniel één persoon uit één van de filmpjes de mogelijkheid tot een herkansing in het onderdeel 'Web Redemption'. In 'Is It Racist?' wordt er samen met het publiek bepaalt of iets racistisch is en geregeld wordt er een Skypegesprek gestart met ofwel een fan ofwel iemand uit een filmpje.

1. Pixee Fox
  16. Bond Girl
  17. Three Cheese
  18. Sex Doll Repairman
  19. Climate Change Comedian
  20. Where Are They Now? (4)
  21. Anesthesia Girl
  27. Tosh.0lection Special
  28. Daniel Gets Biblical with the Fan of the Week
  29. Kate's Food Challenge
  30. The Best of Season 8

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.