Mijn Series +

Tosh.0 - Seizoen 2 (2010)

ontwikkeld door Daniel Tosh en Mike Gibbons
met Daniel Tosh

Gastheer komiek Daniel Tosh presenteert wekelijks een selectie aan internetfilmpjes die hij van commentaar voorziet. De filmpjes die voorbijkomen zijn veelal absurd, enorme fails of hebben ingenieus verzonnen content. Naast het tonen van deze clipjes biedt Daniel één persoon uit één van de filmpjes de mogelijkheid tot een herkansing in het onderdeel 'Web Redemption'. In 'Is It Racist?' wordt er samen met het publiek bepaalt of iets racistisch is en geregeld wordt er een Skypegesprek gestart met ofwel een fan ofwel iemand uit een filmpje.

1. David After Dentist
  22. Double Rainbow Guy
  23. I Like Turtles Kid
  24. Reporter Who Can't Break Glass
  25. Season 2 Web Reflections

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.