Mijn Series +

Tosh.0 - Seizoen 3 (2011)

ontwikkeld door Daniel Tosh en Mike Gibbons
met Daniel Tosh

Gastheer komiek Daniel Tosh presenteert wekelijks een selectie aan internetfilmpjes die hij van commentaar voorziet. De filmpjes die voorbijkomen zijn veelal absurd, enorme fails of hebben ingenieus verzonnen content. Naast het tonen van deze clipjes biedt Daniel één persoon uit één van de filmpjes de mogelijkheid tot een herkansing in het onderdeel 'Web Redemption'. In 'Is It Racist?' wordt er samen met het publiek bepaalt of iets racistisch is en geregeld wordt er een Skypegesprek gestart met ofwel een fan ofwel iemand uit een filmpje.

1. Bed Intruder
  17. Fart Bus Kid
  18. Philly Taze Fan
  19. Drunk Knock-Out
  20. Tosh.0 Marathon
  21. Leprechaun in Mobile (Investigation)
  22. Eli Porter
  23. Surfer Fail
  24. Redneck Stuntman
  25. Brad the Actor
  26. Shrooms Guy (Intervention)
  27. Magician Fail
  28. Face Bumper Smash
  29. I Just Shot Myself
  30. Web Reflection

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.