Mijn Series +

Tosh.0 - Seizoen 5 (2013)

ontwikkeld door Daniel Tosh en Mike Gibbons
met Daniel Tosh

Gastheer komiek Daniel Tosh presenteert wekelijks een selectie aan internetfilmpjes die hij van commentaar voorziet. De filmpjes die voorbijkomen zijn veelal absurd, enorme fails of hebben ingenieus verzonnen content. Naast het tonen van deze clipjes biedt Daniel één persoon uit één van de filmpjes de mogelijkheid tot een herkansing in het onderdeel 'Web Redemption'. In 'Is It Racist?' wordt er samen met het publiek bepaalt of iets racistisch is en geregeld wordt er een Skypegesprek gestart met ofwel een fan ofwel iemand uit een filmpje.

1. Gingers Have Souls
  2. X12 (CeWEBrity Profile)
  3. The Oscars Spoiler Alerts
  4. Courtroom Cock Guy
  5. Ventriloquist Fail
  6. Fat Bottle Ninja
  7. The Illusion (CeWEBrity Profile)
  8. LP Theories
  9. Plus Size Model
  10. BK Chicken Fries
  11. Hey Baby Girl
  12. Fired for Being Too Hot
  13. Pussy Power: CeWEBrity Profile
  14. Tonetta (CeWEBrity Profile)
  15. Nerf Dunker (30 For 30.0)
  16. Furries Kid
  17. USA Chant Fail
  18. Lohanthony (CeWEBrity Profile)
  19. DJ Decimal Point
  20. Life Savings for a Rasta Banana
  21. Force Field Master
  22. Competitive Sushi Eater
  23. Redemption Reunion Spectacular: Where Are They Now?
  24. Headbanger Workout
  25. How to Teach Kid
  26. Security Officer Jay
  27. Happy Birthday Katie
  28. Bad Impressions
  29. Ostomy Bag Girl (CeWEBrity Profile)
  30. Web Reflection

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.