Mijn Series +

Tosh.0 - Seizoen 4 (2012)

ontwikkeld door Daniel Tosh en Mike Gibbons
met Daniel Tosh

Gastheer komiek Daniel Tosh presenteert wekelijks een selectie aan internetfilmpjes die hij van commentaar voorziet. De filmpjes die voorbijkomen zijn veelal absurd, enorme fails of hebben ingenieus verzonnen content. Naast het tonen van deze clipjes biedt Daniel één persoon uit één van de filmpjes de mogelijkheid tot een herkansing in het onderdeel 'Web Redemption'. In 'Is It Racist?' wordt er samen met het publiek bepaalt of iets racistisch is en geregeld wordt er een Skypegesprek gestart met ofwel een fan ofwel iemand uit een filmpje.

1. How to Get European Men
  2. How to Draw Guy
  3. Haboob Wedding
  4. Mustang Kid
  5. Bad Breakdancer
  6. Worst Sketch Troupe (Sketchdemption)
  7. Parkour Girl
  8. MMA Girl Chokes Out Guy (Rematch)
  9. Cliff Jumper
  16. Bubb Rubb
  17. Juggalo Kid
  18. Army Mom Prank
  19. Rock Climber Pooed Pants
  20. Banana Sprite Challenge (Regurgitation)
  21. Boy in Black Face
  22. Krispy Kreme (Exclusive Interview)
  23. Sweet Brown
  24. Tisha UnArmed (CeWEBrity Profile)
  25. Male Cheerleader
  26. Bryan Adams Guy
  27. Girl Scout Thieves
  28. Taxi Dave
  29. 100th Episode: Virgin Trampoline Jumper
  30. Web Reflections

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.