Mijn Series +

Tosh.0 - Seizoen 6 (2014)

ontwikkeld door Daniel Tosh en Mike Gibbons
met Daniel Tosh

Gastheer komiek Daniel Tosh presenteert wekelijks een selectie aan internetfilmpjes die hij van commentaar voorziet. De filmpjes die voorbijkomen zijn veelal absurd, enorme fails of hebben ingenieus verzonnen content. Naast het tonen van deze clipjes biedt Daniel één persoon uit één van de filmpjes de mogelijkheid tot een herkansing in het onderdeel 'Web Redemption'. In 'Is It Racist?' wordt er samen met het publiek bepaalt of iets racistisch is en geregeld wordt er een Skypegesprek gestart met ofwel een fan ofwel iemand uit een filmpje.

1. We Buy Golf
  14. Space Shuttle Launch
  15. Perfect Game Bowler
  16. Summertime Is Great
  17. Lingerie Football Coach
  18. Bryan Silva (Gratata)
  19. Dog Trainer
  20. Dumped by Sweetheart
  21. Weightlifting
  22. The Family Friendly Episode
  23. Redneck Rappers
  24. Where Are They Now (Again)?
  25. Kayak
  26. Date Camp
  27. Gay Restaurant
  28. Wheel of Fortune
  29. Black Santa
  30. The Best of Season 6

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.