Mijn Series +

Brooklyn Nine-Nine - Seizoen 6 (2019)

Alternatieve titel: Brooklyn 9-9

Komedie / Misdaad

ontwikkeld door Daniel J. Goor
met Andy Samberg, Andre Braugher en Terry Crews

Als er een nieuwe wind gaat waaien bij het New York Police Department omdat de nieuwe baas zeer streng is en alles volgens het boekje wil doen, komt detective Jake Peralta in de problemen. Peralta heeft namelijk lak aan regels en neemt niets in het leven serieus. Dat zorgt voor onvermijdelijke botsingen tussen Jake en zijn nieuwe baas.

1. Honeymoon
  18. Suicide Squad
avatar van Corcicus
Zeer flauw seizoen.

avatar van brawljeff
Tot nu tio het minste seizoen. De serie valt nu behoorlijk in herhaling, wat misschien veroorzaakt kan zijn door de wisseling van zender. Het schrijfwerk is wat minder en zelfs de heist vond ik niet zo boeiend. De personages blijven wel geweldig.