• 8.661.009 stemmen

Ontwikkeld door: Daniel J. Goor

Met onder meer: Andy Samberg, Terry Crews en Andre Braugher

Release datum: 17 september 2013

Plot Brooklyn Nine-Nine

Als er een nieuwe wind gaat waaien bij het New York Police Department omdat de nieuwe baas zeer streng is en alles volgens het boekje wil doen, komt detective Jake Peralta in de problemen. Peralta heeft namelijk lak aan regels en neemt niets in het leven serieus. Dat zorgt voor onvermijdelijke botsingen tussen Jake en zijn nieuwe baas.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Social Media

Acteurs en Actrices

Alle Media

Meningen over Brooklyn Nine-Nine

avatar van brawljeff

brawljeff

maandag 15 juni 2020
Brooklyn Nine-Nine seizoen 3 Wederom een erg leuk seizoen, dat het niveau van het vorige seizoen vast weet te houden. Grote verbetering is dat Gina langzaam in een leuk personage verandert. Hiermee is Hitchcock nu officieel mijn minst favoriete personage. De serie valt soms wel wat in herhaling met terugkerende thema's.
avatar van Shaky

Shaky

woensdag 9 januari 2019
Brooklyn Nine-Nine seizoen 4 Bijzonder goed seizoen weer; vrijwel elke aflevering meermaals hardop moeten lachen en dat gebeurt toch maar zelden bij comedyseries. Tijdens de eerste twee afleveringen vreesde ik het ergste, want die waren vreselijk: gewoon niet grappig, ongemakkelijk en saai. Bijna stond ik op het punt te stoppen, maar vanaf aflevering 3 kent het seizoen een fikse ommezwaai en gaat het niveau eigenlijk alsmaar omhoog. Erg leuk dit.
avatar van arevee

arevee

dinsdag 4 december 2018
Brooklyn Nine-Nine seizoen 1 Echt uitzonderlijk slecht is het niet, maar echt grappig zou ik het toch ook niet willen noemen voor mij persoonlijk. Leunt te vaak op hetzelfde ook. Heeft hier en daar zijn momenten maar over het algemeen erg doorsnee.

macady

woensdag 30 maart 2016
Brooklyn Nine-Nine seizoen 3 Dat dit zo hooggewaardeerd word, zeeeer kinderachtig en flauwe serie....