• 8.252.807 stemmen

Release datum: 17 september 2013

• Netflix Bekijk via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Brooklyn Nine-Nine

Als er een nieuwe wind gaat waaien bij het New York Police Department omdat de nieuwe baas zeer streng is en alles volgens het boekje wil doen, komt detective Jake Peralta in de problemen. Peralta heeft namelijk lak aan regels en neemt niets in het leven serieus. Dat zorgt voor onvermijdelijke botsingen tussen Jake en zijn nieuwe baas.

Social Media

Acteurs en Actrices

Alle Media

Meningen over Brooklyn Nine-Nine

avatar van brawljeff

brawljeff

vrijdag 8 mei 2020
Brooklyn Nine-Nine seizoen 1 Hier blind, maar toch na goede verhalen gehoord te hebben, aan begonnen. Ik moet zeggen dat het een tijd duurde voordat ik het echt leuk en goed begon te vinden. Inmiddels ben ik voldoende overtuigd en ga ik ook zeker verder met het volgende seizoen. Wat vooral indruk maakt zijn de totaal verschillende personages en die chemie tussen hen. Vooral Andre Braugher weet te verrassen. Het personage Gina schrijven ze hopelijk snel uit, aangezien deze totaal mislukt is.
avatar van brawljeff

brawljeff

maandag 15 juni 2020
Brooklyn Nine-Nine seizoen 3 Wederom een erg leuk seizoen, dat het niveau van het vorige seizoen vast weet te houden. Grote verbetering is dat Gina langzaam in een leuk personage verandert. Hiermee is Hitchcock nu officieel mijn minst favoriete personage. De serie valt soms wel wat in herhaling met terugkerende thema's.
avatar van arevee

arevee

dinsdag 4 december 2018
Brooklyn Nine-Nine seizoen 1 Echt uitzonderlijk slecht is het niet, maar echt grappig zou ik het toch ook niet willen noemen voor mij persoonlijk. Leunt te vaak op hetzelfde ook. Heeft hier en daar zijn momenten maar over het algemeen erg doorsnee.

stinissen

woensdag 6 december 2017
Brooklyn Nine-Nine seizoen 1 Ik heb jersey shore niet gezien maar ik hou wel van "reality" series , wat de een niks vind kan een ander weer waarderen en daarom moeten we elkaar in onze keuzes respecteren ;)