Mijn Series +

Brooklyn Nine-Nine - Seizoen 5 (2017-2018)

Alternatieve titel: Brooklyn 9-9

Komedie / Misdaad

ontwikkeld door Daniel J. Goor
met Andy Samberg, Andre Braugher en Terry Crews

Als er een nieuwe wind gaat waaien bij het New York Police Department omdat de nieuwe baas zeer streng is en alles volgens het boekje wil doen, komt detective Jake Peralta in de problemen. Peralta heeft namelijk lak aan regels en neemt niets in het leven serieus. Dat zorgt voor onvermijdelijke botsingen tussen Jake en zijn nieuwe baas.

1. The Big House Pt.1
  20. Show Me Going
  21. White Whale
  22. Jake & Amy

avatar van Robbie.T.
Opnieuw een geweldig seizoen. Een van de betere komedies van het moment. Vaak hardop moeten lachen; de situaties zijn leuk, de karakters komen goed uit de verf en het overgrote merendeel van de grappen komt aan. Erg leuk dit.

avatar van brawljeff
Veel comedy series zwakken rond het vijfde seizoen behoorlijk af, maar niet Brooklyn Nine Nine. Ik ben zelfs van mening dat dit seizoen nog op het hoogste niveau zit. Boyle en Terry worden helaas wel steeds wat minder, maar daarentegen worden Jake en Amy steeds grappiger samen. Ook Rosa krijgt een steeds leukere rol. Maar waarom ontbreekt Gina ineens verschillende afleveringen?