ad
  • 8.081.824 stemmen

Brooklyn Nine-Nine - Seizoen 1 (2013-2014)

Show titel: Brooklyn Nine-Nine

Seizoenen: 7 seizoenen

Afleveringen: 22

Datum van release: dinsdag 17 september 2013

• Netflix Bekijk seizoen 1 via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Brooklyn Nine-Nine

Afleveringen Seizoen 1 (2013-2014)

1. 1. Pilot

Als de lastige Capt. Holt de nieuwe baas wordt, wordt dat niet door iedereen gewaardeerd...

2. 2. The Tagger

Omdat hij te laat is, wordt Jake gestraft met een onbelangrijke graffitizaak.

3. 3. The Slump

Jake heeft allerlei onopgeloste zaken en zijn collega's blijven daarom uit zijn buurt. Amy moet een programma voor probleemjongeren leiden.

4. 4. M.E. Time

Jake krijgt het te verduren als hij een lijkschouwingsrapport vertraagt door te flirten met de arts die meer in haar mars heeft dan gedacht.

5. 5. The Vulture

Een gespecialiseerde detective (the Vulture) neemt een zaak over van Jake als die bijna opgelost is, en dat vraagt om wraak.

6. 6. Halloween

Amy haat Halloween en wil geen kostuum maar dat moet wel als zij de straat op moet tijdens een drukke Halloween met Charles.

7. 7. 48 Hours

Jake arresteert iemand met weinig bewijs dus hij heeft 48 uur om dat te vinden, wat betekent dat het team moet overwerken.

8. 8. Old School

Jake maakt een droom waar: hij gaat op stap met zijn favoriete journalist maar dat verandert in een nachtmerrie als zijn commentaar gedrukt wordt.

9. 9. Sal's Pizza

Als de favoriete pizzeria van Jake afbrandt en de eigenaar verdacht wordt, gaat Jake op zoek naar de daadwerkelijke brandstichter.

10. 10. Thanksgiving

Amy geeft een Thanksgivingdiner in de hoop dat Holt haar mentor wordt maar Holt en Jake vertrekken voortijdig en het diner is niet te eten.

11. 11. Christmas

Als Capt. Holt met de dood bedreigd wordt, moet Jake hem beschermen en hij vindt het leuk om de baas uit te hangen tegenover zijn baas.

12. 12. Pontiac Bandit

Jake en Rosa zijn een bekende autodief op het spoor, Holt probeert een thuis voor zijn honden te vinden en de rest ontfermt zich over Charles.

13. 13. The Bet

Jake en Amy strijden om het hoogst aantal arrestaties en als ze samen op surveillance gaan, denkt Jake anders over hun relatie.

14. 14. The Ebony Falcon

Tijdens de eerste zaak die Terry krijgt als hij weer terugkeert, volgt hij het advies van Jake: kalm blijven...

15. 15. Operation: Broken Feather

Terwijl hij een aantal hotelberovingen onderzoekt met Amy, komt hij erachter dat zij overgeplaatst kan worden naar de 'Special Crimes'-eenheid van the Vulture.

16. 16. The Party

Op de verjaardag van Capt. Holt proberen Jake, Amy en de anderen een goede indruk te maken op de man van Holt maar dat lukt niet helemaal.

17. 17. Full Boyle

Om ervoor te zorgen dat detective Boyle niet al te plakkerig is, gaat Jake mee op een date maar dat loopt heel anders af dan verwacht.

18. 18. The Apartment

Als het gebouw waar Jake woont in een 'co-op' verandert, moet hij zijn appartement kopen voor een half miljoen dollar; kan Gina hem helpen?

19. 19. Tactical Village

Bij Tactical Village, een trainingsveld waar er met paintball geweren geschoten wordt, wordt Jake jaloers als Amy een oude vlam ontmoet.

20. 20. Fancy Brugdom

Als Jake de 'best man' van Charles wordt, betekent dat taarten proeven, bloemen uitkiezen en verloofde Vivian overtuigen dat Charles niet wil verhuizen.

21. 21. Unsolvable

Het gaat Jake voor de wind met het oplossen van zaken en dus tracht hij Sgt. Terry te helpen met het kraken van een oude onopgeloste zaak.

22. 22. Charges and Specs

Jake wordt bijna geschorst als zijn onderzoek van een activist wordt gesloten door zijn baas maar Amy en Holt helpen hem met de zaak niettemin.

• 20888 berichten

Na 1 seizoen gestopt , vreselijk maar dan ook vreselijk.

stinissen schreef:

Na 1 seizoen gestopt , vreselijk maar dan ook vreselijk.

zo vreselijk en dan toch het hele seizoen van 22 afleveringen kijken...??

Geweldige, hilarische serie

renzoroy schreef:

zo vreselijk en dan toch het hele seizoen van 22 afleveringen kijken...??

Geweldige, hilarische serie

Ja ieder zijn ding jij stemt toch ook op Jersey Shore - Seizoen 1 (2009-2010) 0.5* ?

Daarbij stop ik vaak als een serie na 1 of 2 seizoenen me niet kan boeien maar ik hou het meestal niet 5 seizoenen vol zoals jij om Cougar Town 0.5 * te geven.

stinissen schreef:

omdat "reality" series zoals jersey shore gewoon te triest zijn. Dat mensen kijken naar een groep debielen die teveel zuipen en dom doen (wat meestal toch gewoon scripted is) is beyond me... Cougar town keek ik met een vriendin die dat leuk vond. Tsja....

• 20888 berichten

Ik heb jersey shore niet gezien maar ik hou wel van "reality" series , wat de een niks vind kan een ander weer waarderen en daarom moeten we elkaar in onze keuzes respecteren

avatar van ZAP!

ZAP!

• 2077 berichten

Vreselijk serie inderdaad. Die Andy Samberg kan ik niet uitstaan, zo vreselijk on-grappig. Maar ook de flauwe humor kan ik helemaal niets mee. Ik zal niet precies alles gezien hebben, maar méér dan genoeg. Ooit hoop ik dit helemaal vergeten te zijn.

0,5*.

renzoroy_mm

Zo on-grappig dat het op IMDB een 8,4 heeft (112.636 stemmen) en op Rotten Tomatoes een score heeft van 95%

Brooklyn Nine-Nine - Rotten Tomatoes - rottentomatoes.com

Andy Samberg is geweldig, ook bij SNL en met zijn Lonely Island liedjes en videos (met gaststerren als o.a. Rihanna, Lady Gaga, Justin Timberlake, Natalie Portman en Seth Rogen) is die 1 van de meest komische komieken van deze tijd.

avatar van ZAP!

ZAP!

• 2077 berichten

Ik weet het, het is een succesvolle serie... maar daar wordt mijn mening niet anders van.

avatar van GoodOldJack

GoodOldJack

Echt uitzonderlijk slecht is het niet, maar echt grappig zou ik het toch ook niet willen noemen voor mij persoonlijk. Leunt te vaak op hetzelfde ook. Heeft hier en daar zijn momenten maar over het algemeen erg doorsnee.

avatar van Thomas83

Thomas83

Eerder al wat goede dingen over gehoord, maar ik kreeg pas echt zin om te kijken sinds ik "Terry loves lavender zag" op Youtube. Vooral Terry Crews is hilarisch. Ik zie hem maar in weinig, maar hij is zo'n goede komische acteur als je hem goed gebruikt.

Helaas blijkt die scène een echte uitschieter. De rest van de serie is van een ander niveau. Er zijn wel uitschieters zoals The Party, maar ik kan al die overduidelijke typetjes nooit helemaal verdragen. Een Samberg wordt nog best aardig gespeeld en geeft de serie wat meer persoonlijkheid, maar personages als Amy en Rosa zijn echt niet te pruimen. Hitchcock en Scully zijn wel al echt grappig vanaf het begin. En chemie onder de cast is er nog wel. 3.0*.

avatar van brawljeff

brawljeff

Hier blind, maar toch na goede verhalen gehoord te hebben, aan begonnen. Ik moet zeggen dat het een tijd duurde voordat ik het echt leuk en goed begon te vinden. Inmiddels ben ik voldoende overtuigd en ga ik ook zeker verder met het volgende seizoen. Wat vooral indruk maakt zijn de totaal verschillende personages en die chemie tussen hen. Vooral Andre Braugher weet te verrassen. Het personage Gina schrijven ze hopelijk snel uit, aangezien deze totaal mislukt is.