Mijn Series +

Brooklyn Nine-Nine - Seizoen 1 (2013-2014)

Alternatieve titel: Brooklyn 9-9

Komedie / Misdaad

ontwikkeld door Daniel J. Goor
met Andy Samberg, Andre Braugher en Terry Crews

Als er een nieuwe wind gaat waaien bij het New York Police Department omdat de nieuwe baas zeer streng is en alles volgens het boekje wil doen, komt detective Jake Peralta in de problemen. Peralta heeft namelijk lak aan regels en neemt niets in het leven serieus. Dat zorgt voor onvermijdelijke botsingen tussen Jake en zijn nieuwe baas.

1. Pilot
  19. Tactical Village
  20. Fancy Brugdom
  21. Unsolvable
  22. Charges and Specs
Na 1 seizoen gestopt , vreselijk maar dan ook vreselijk.

stinissen schreef:
Na 1 seizoen gestopt , vreselijk maar dan ook vreselijk.

zo vreselijk en dan toch het hele seizoen van 22 afleveringen kijken...??

Geweldige, hilarische serie

renzoroy schreef:

zo vreselijk en dan toch het hele seizoen van 22 afleveringen kijken...??

Geweldige, hilarische serie

Ja ieder zijn ding jij stemt toch ook op Jersey Shore - Seizoen 1 (2009-2010) 0.5* ?
Daarbij stop ik vaak als een serie na 1 of 2 seizoenen me niet kan boeien maar ik hou het meestal niet 5 seizoenen vol zoals jij om Cougar Town 0.5 * te geven.

stinissen schreef:

omdat "reality" series zoals jersey shore gewoon te triest zijn. Dat mensen kijken naar een groep debielen die teveel zuipen en dom doen (wat meestal toch gewoon scripted is) is beyond me... Cougar town keek ik met een vriendin die dat leuk vond. Tsja....

Ik heb jersey shore niet gezien maar ik hou wel van "reality" series , wat de een niks vind kan een ander weer waarderen en daarom moeten we elkaar in onze keuzes respecteren

avatar van ZAP!
Vreselijk serie inderdaad. Die Andy Samberg kan ik niet uitstaan, zo vreselijk on-grappig. Maar ook de flauwe humor kan ik helemaal niets mee. Ik zal niet precies alles gezien hebben, maar méér dan genoeg. Ooit hoop ik dit helemaal vergeten te zijn.

0,5*.

avatar van renzoroy
Zo on-grappig dat het op IMDB een 8,4 heeft (112.636 stemmen) en op Rotten Tomatoes een score heeft van 95%

Brooklyn Nine-Nine - Rotten Tomatoes - rottentomatoes.com

Andy Samberg is geweldig, ook bij SNL en met zijn Lonely Island liedjes en videos (met gaststerren als o.a. Rihanna, Lady Gaga, Justin Timberlake, Natalie Portman en Seth Rogen) is die 1 van de meest komische komieken van deze tijd.

avatar van ZAP!
Ik weet het, het is een succesvolle serie... maar daar wordt mijn mening niet anders van.

avatar van arevee
Echt uitzonderlijk slecht is het niet, maar echt grappig zou ik het toch ook niet willen noemen voor mij persoonlijk. Leunt te vaak op hetzelfde ook. Heeft hier en daar zijn momenten maar over het algemeen erg doorsnee.

avatar van Thomas83
Eerder al wat goede dingen over gehoord, maar ik kreeg pas echt zin om te kijken sinds ik "Terry loves lavender zag" op Youtube. Vooral Terry Crews is hilarisch. Ik zie hem maar in weinig, maar hij is zo'n goede komische acteur als je hem goed gebruikt.

Helaas blijkt die scène een echte uitschieter. De rest van de serie is van een ander niveau. Er zijn wel uitschieters zoals The Party, maar ik kan al die overduidelijke typetjes nooit helemaal verdragen. Een Samberg wordt nog best aardig gespeeld en geeft de serie wat meer persoonlijkheid, maar personages als Amy en Rosa zijn echt niet te pruimen. Hitchcock en Scully zijn wel al echt grappig vanaf het begin. En chemie onder de cast is er nog wel. 3.0*.

avatar van brawljeff
Hier blind, maar toch na goede verhalen gehoord te hebben, aan begonnen. Ik moet zeggen dat het een tijd duurde voordat ik het echt leuk en goed begon te vinden. Inmiddels ben ik voldoende overtuigd en ga ik ook zeker verder met het volgende seizoen. Wat vooral indruk maakt zijn de totaal verschillende personages en die chemie tussen hen. Vooral Andre Braugher weet te verrassen. Het personage Gina schrijven ze hopelijk snel uit, aangezien deze totaal mislukt is.