Mijn Series +

Brooklyn Nine-Nine - Seizoen 2 (2014-2015)

Alternatieve titel: Brooklyn 9-9

Komedie / Misdaad

ontwikkeld door Daniel J. Goor
met Andy Samberg, Andre Braugher en Terry Crews

Als er een nieuwe wind gaat waaien bij het New York Police Department omdat de nieuwe baas zeer streng is en alles volgens het boekje wil doen, komt detective Jake Peralta in de problemen. Peralta heeft namelijk lak aan regels en neemt niets in het leven serieus. Dat zorgt voor onvermijdelijke botsingen tussen Jake en zijn nieuwe baas.

1. Undercover
  21. Det. Dave Majors
  22. The Chopper
  23. Johnny and Dora
avatar van Thomas83
Wel weer een vermakelijk seizoen, zonder echt goed te zijn. Halloween II en The Roadtrip zijn prima afleveringen. De acteurs worden ook iets beter, vooral Baugher en Lo Truglio. 3.0*.

avatar van brawljeff
Weer een klein stapje omhoog vergeleken het vorige seizoen. De personages zitten steeds beter in elkaar, maar het zijn vooral de verhaallijnen die nu veel interessanter zijn. Hoogtepunt wat bij betreft is Andre Braugher als Holt. Echt een enorm sterke rol. Personages als Rosa en Gina irriteerden mij ook minder en vond ik in enkele gevallen zelfs leuk uit de hoek komen. Hopelijk volgend seizoen weer een tandje beter!