Mijn Series +

Brooklyn Nine-Nine - Seizoen 3 (2015-2016)

Alternatieve titel: Brooklyn 9-9

Komedie / Misdaad

ontwikkeld door Daniel J. Goor
met Andy Samberg, Terry Crews en Stephanie Beatriz

Als er een nieuwe wind gaat waaien bij het New York Police Department omdat de nieuwe baas zeer streng is en alles volgens het boekje wil doen, komt detective Jake Peralta in de problemen. Peralta heeft namelijk lak aan regels en neemt niets in het leven serieus. Dat zorgt voor onvermijdelijke botsingen tussen Jake en zijn nieuwe baas.

1. New Captain
  20. Paranoia
  21. Maximum Security
  22. Bureau
  23. Greg and Larry
Dat dit zo hooggewaardeerd word, zeeeer kinderachtig en flauwe serie....

Waar wordt dit hoog gewaardeerd?

lowieke
Geweldig. Geen hoogstaande of epische cinema. Wel een uitstekende komedie serie met een hoog feelgood gehalte. Doet me denken aan Fresh Prince, daar genoot ik op dezelfde manier van.

avatar van brawljeff
Wederom een erg leuk seizoen, dat het niveau van het vorige seizoen vast weet te houden. Grote verbetering is dat Gina langzaam in een leuk personage verandert. Hiermee is Hitchcock nu officieel mijn minst favoriete personage. De serie valt soms wel wat in herhaling met terugkerende thema's.