Mijn Series +

Ponysitters Club - Seizoen 1 (2018)

Familie / Drama

ontwikkeld door Nancy Yeaman, Adriano Schmid, Beth Stevenson, Jonathan Ellis en Vicki Stevenson
met Khiyla Aynne, Cailan Laine Punnewaert en Morgan Neundorf

In 'Ponysitters Club' werkt Skye, een jonge paardenliefhebster, samen met haar beste vrienden om dieren te redden en te verzorgen op Rescue Ranch, de boerderij van haar familie. Hoewel paarden en pony's centraal staan, worden er ook andere dieren geholpen op de boerderij. De dieren komen binnen om allerlei verschillende redenen; van simpele ingrepen tot gewonde dieren die directe zorg nodig hebben. Skye en haar vriendjes en vriendinnetjes staan voor iedereen klaar en maken met elkaar de nodige avonturen mee.

1. The Ponysitters Club
  7. Fire Scare
  8. Riding School
  9. Pony Blues
  10. Kyle's Pony

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.