• 15.798 nieuwsartikelen
  • 178.264 films
  • 12.223 series
  • 34.000 seizoenen
  • 647.419 acteurs
  • 199.080 gebruikers
  • 9.376.105 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Mac Hammer Fan

• 6027 berichten
  • 7447 stemmen

Vandaag een vervelende bug ervaren bij het toevoegen van een serie.

ik moest 110 uitzenddata manueel invullen.

ik had tussentijds opgeslagen en nadien waren alle ingevoerde data weg bij het saven.

Ik moest ze één voor één invullen en telkens tussentijds opslaan.

Om het in het gebrekkig Frans te zeggen: J'avais une montre (Ik had een uur werk)

Heb het ook gepost op MM.

meter_fan (admin series)

• 180 berichten
  • 84 stemmen

Goedemiddag allen,

In afwezigheid van Tim94 bij deze weer eens een technische update van mijn kant!

In de nieuwssectie op de frontpage is een nieuwe functionaliteit beschikbaar gemaakt voor ingelogde gebruikers waarbij je bepaalde nieuwsitems (op films- en series na) kan verbergen. Dit vanwege de vele discussies van leden over nieuws dat wel of niet op de homepagina hoort sinds het samengaan met TVMeter.

jarno1975 (Moderator series)

• 10972 berichten
  • 2791 stemmen

Hier worden willekeurige foto's bij de serie geplaatst die er totaal niets mee te maken hebben. Geen idee waar die foto's vandaan worden gehaald.

Voor de Rechter

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

loes Dit is bekend en staat op de bugslijst.

Het lijkt erop dat deze zelfde set foto's bij een flink aantal series staat die volgens mij allemaal geen IMDb-code hebben. Zodra er een IMDb-code aan gekoppeld wordt verdwijnen de foto's.

FlyingGustman81

• 123 berichten
  • 716 stemmen

Bij Series > Toplijsten en favorieten > Serielijsten:

Weet hier iemand waar ik de optie kan vinden om een lijst voor series te maken? Ik weet niet of ik het in de goede categorie plaats. Maar mocht ik het in de verkeerde categorie hebben geplaatst, sorry dan . Alvast bedankt.

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

FlyingGustman81 schreef:

Bij Series > Toplijsten en favorieten > Serielijsten:

Weet hier iemand waar ik de optie kan vinden om een lijst voor series te maken? Ik weet niet of ik het in de goede categorie plaats. Maar mocht ik het in de verkeerde categorie hebben geplaatst, sorry dan . Alvast bedankt.

Een overzicht van je standaard lijsten voor Films en Series kun je vinden door rechtsboven op het mapje te klikken (in de zwarte balk, direct naast het tekstballonnetje). Je komt dan bij "Mijn Mappen" en kun kiezen tussen mappen met Films of Series via de tabjes onder "Mijn mappen" aan de linkerkant.

Mocht je mappen willen toevoegen kan dat via de knop "Map toevoegen".

Het toevoegen van series aan een map werkt nog niet helemaal goed. De methode waarop dit wel kan is:

1. Ga na de serie die je wilt toevoegen aan een map, bijvoorbeeld Breaking Bad

2. Ga na een willekeurig seizoen van de serie. Dit kan via de links onder "Seizoenen", bijvoorbeeld Breaking Bad - Seizoen 1

3. Ga op de gele knop "+ Mijn Series" onder de poster staan. Als het goed is verschijnen dan de mappen met series.

4. Klik op de map waar je de serie aan wilt toevoegen.

Als je een overzicht van de inhoud van je mappen wil kun je teruggaan naar het mapje rechtsboven en de gewenste map selecteren.

Het werkt helaas nog niet om series direct vanaf de seriepagina op deze manier aan een map toe te voegen, je moet dus eerst naar een seizoen van de serie gaan.

Mocht je hier nog vragen over hebben hoor ik het graag!

Mac Hammer Fan

• 6027 berichten
  • 7447 stemmen

Vandaag word ik met iets vreemds geconfronteerd. De knop toevoegen blijft grijs. Ik kan geen seizoenen meer toevoegen.

Nochtans is alles ingevuld. Tussentijds opslaan lukt, maar als ik dan hem weer oproep zijn dit seizoen is compleet en gebruik de poster van de serie niet meer aangevinkt. Na opnieuw aanvinken lukt het echter niet het seizoen toe te voegen.

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

k-pax-boy Sinds vandaag is de knop "toevoegen" grijs zolang er geen uitzenddatum bij de eerste aflevering is ingevuld. Dit is om te voorkomen dat seizoenen zonder datum worden toegevoegd wat leidt tot problemen in de database.

Zou je voor de zekerheid willen controleren of dit misschien het geval is bij deze toevoeging?

Mac Hammer Fan

• 6027 berichten
  • 7447 stemmen

Heino schreef:

k-pax-boy Sinds vandaag is de knop "toevoegen" grijs zolang er geen uitzenddatum bij de eerste aflevering is ingevuld. Dit is om te voorkomen dat seizoenen zonder datum worden toegevoegd wat leidt tot problemen in de database.

Zou je voor de zekerheid willen controleren of dit misschien het geval is bij deze toevoeging?

De originele uitzenddata zijn ingevuld hoor. Ik kan niet toevoegen, alleen tussentijds opslaan. Sedert deze morgen. Gisterenavond lukte het nog.

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

k-pax-boy We zijn er op dit moment mee bezig en zijn er net achter gekomen waar het fout gaat. Even geduld nog aub.

Mac Hammer Fan

• 6027 berichten
  • 7447 stemmen

Heino schreef:

k-pax-boy We zijn er op dit moment mee bezig en zijn er net achter gekomen waar het fout gaat. Even geduld nog aub.

Dank u wel, Heino.

1AngryMan (moderator series)

• 1578 berichten
  • 85 stemmen

Het lijkt nu opgelost te zijn!

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5982 stemmen

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

Ik heb deze serie meerdere keren proberen te koppelen, maar krijg steeds deze foutmelding:

Er kan momenteel niet op Netflix ingelogd worden om de gegevens van deze serie op te halen. Probeer het over een uurtje nog eens..

Er komen ook al een tijdje geen automatisch opgehaalde koppelverzoekjes van Netflix meer binnen, misschien vanwege dezelfde oorzaak?

Makkie Zou jij hier eens naar kunnen kijken?

Tim94 (developer)

• 1700 berichten
  • 286 stemmen

Heino schreef:

Ik heb deze serie meerdere keren proberen te koppelen, maar krijg steeds deze foutmelding:

Er kan momenteel niet op Netflix ingelogd worden om de gegevens van deze serie op te halen. Probeer het over een uurtje nog eens..

Er komen ook al een tijdje geen automatisch opgehaalde koppelverzoekjes van Netflix meer binnen, misschien vanwege dezelfde oorzaak?

Makkie Zou jij hier eens naar kunnen kijken?

Er kan momenteel niet op Netflix ingelogd worden om de gegevens van deze serie op te halen. Probeer het over een uurtje nog eens.. Dit wordt volgens mij niet meer gebruikt op de nieuwe site. Het ophalen van series/films wordt door een derde partij geregeld. De koppelverzoekjes lopen nu ook terug door een issue vanuit onze 3e partij. Heb meter_fan weer ingelicht.

Tim94_dev

• 2 berichten
  • 4 stemmen

Test quote

Jeve

• 5 berichten
  • 1097 stemmen

Als ik de laatste berichten op de site in ogenschouw neem is het op tvmeter een vrij makke toestand. Jammer.

• 10972 berichten
  • 2791 stemmen

Net seizoen 3 toegevoegd van Luis Miguel: La Serie (Serie, 2018 - 2021) - MovieMeter.nl

Releasedatum is 28 oktober 2021. Ook dat zo aangegeven. Maar op de pagina staat onder de ontwikkelaars:

Datum van release: maandag 25 oktober 2021

Luis Miguel: La Serie - Seizoen 3 (2021) - MovieMeter.nl

Blijkbaar haalt hij de releasedatum ergens anders vandaan. Maar dat klopt dus niet.

Mac Hammer Fan

• 6027 berichten
  • 7447 stemmen

Er kan nog steeds niet gereageerd worden op opmerkingen van de crew bij de berichten.

Er staat onderaan:

*Er kan niet worden gereageerd op berichten uit MovieMeter Series (TvMeter).

De zaak is nog verslechterd want vroeger kon dat nog door over te schakelen naar de klassieke modus, dat kan nu ook niet meer.

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

Mac Hammer Fan schreef:

Er kan nog steeds niet gereageerd worden op opmerkingen van de crew bij de berichten.

Er staat onderaan:

*Er kan niet worden gereageerd op berichten uit MovieMeter Series (TvMeter).

De zaak is nog verslechterd want vroeger kon dat nog door over te schakelen naar de klassieke modus, dat kan nu ook niet meer.

Als dit bericht in de Inbox staat kun je op de naam van de verzender klikken, dan zal het bericht waarschijnlijk onder het tabje 'Series' staan. Daaronder staat "Reageren op deze gebruiker kan via het tabblad 'Films'". Als je dan op het tabje 'Films' klikt zou je direct een bericht naar de verzender moeten kunnen sturen.

Update: Als het goed is staat er nu ook een button om direct te reageren bij het bericht.

mrmojorisin123

• 1869 berichten
  • 1808 stemmen

In de berichten, onder Series, heb je nu wel een knop onderaan 'Reageren' waardoor je schijnbaar een bericht kan plaatsen. Maar de knoppen 'Ontbreken' en 'Plaatsen' ontbreken. Ik weet niet of dat bij iedereen zo is?

stinissen (crew series)

• 23444 berichten
  • 76936 stemmen

Netflix koppelingen zijn nog steeds niet goed wordt een repeterend verhaal..

"Narcos: México (Serie, 2018 - 2021) - MovieMeter.nl" Narcos: México (Serie, 2018 - 2021) - MovieMeter.nl

stinissen (crew series)

• 23444 berichten
  • 76936 stemmen

Weer geen Netflix koppeling

"Colonia Dignidad - Aus dem Innern einer Deutschen Sekte (Film, 2020) - MovieMeter.nl" Colonia Dignidad - Aus dem Innern einer Deutschen Sekte (Film, 2020) - MovieMeter.nl

• 10972 berichten
  • 2791 stemmen

Dit is ook stuk: Nieuw op Netflix Nederland - moviemeter.nl

Maar dat zal wel met die Netflix koppelingen te maken hebben neem ik aan.

Mac Hammer Fan

• 6027 berichten
  • 7447 stemmen

Volgens mijn instellingen zouden advertenties onzichtbaar moeten zijn tot volgend jaar. Dat is zo bij het filmgedeelte maar niet bij het seriegedeelte. Kan daar iets aan gedaan worden?

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

Mac Hammer Fan schreef:

Volgens mijn instellingen zouden advertenties onzichtbaar moeten zijn tot volgend jaar. Dat is zo bij het filmgedeelte maar niet bij het seriegedeelte. Kan daar iets aan gedaan worden?

Ik zal het doorgeven aan de developer. Houd er aub wel rekening mee dat deze maandag pas weer aanwezig is.

Mac Hammer Fan

• 6027 berichten
  • 7447 stemmen

Heino schreef:

(quote)

Ik zal het doorgeven aan de developer. Houd er aub wel rekening mee dat deze maandag pas weer aanwezig is.

Bedankt Heino.

Fijn weekend.

• 10972 berichten
  • 2791 stemmen

Als ik in de lijst met nieuwe toevoegingen kijk Updates - Serie Toevoegingen - moviemeter.nl en ik met mijn muis op een titel ga staan zie ik achter de castleden ook de imdb nummers staan. Dat lijkt me niet de bedoeling.

https://i.imgur.com/q2bvLT8.jpg

Sippen

• 15 berichten
  • 465 stemmen

Tot mijn verbazing staat Band of Brothers niet in de Top 100 van beste series aller tijden; ik denk dat ie op 1 zou moeten staan....

Hoe zit dit crew en mods?

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

Sippen schreef:

Tot mijn verbazing staat Band of Brothers niet in de Top 100 van beste series aller tijden; ik denk dat ie op 1 zou moeten staan....

Hoe zit dit crew en mods?

Ik vermoed dat dit komt omdat het een miniserie is, aangezien ik zo snel ook geen andere miniseries in de top 100 zie staan.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.